Gå til innhold

Firma som lager dekal til bakrute (Oslo)?

Ranger emnet


Arosa 1.0L

Anbefalte innlegg

Hei! Skal ha et klistremerke med 25 tegn (inkl mellomrom) til bakruta. Skal bare være en stripe ála det noen har i frontruta. Hvor mye koster dette? Er det mulig å få dette i en spesiell font uten at det koster flesk? Kunne tenkt meg teksten i en grønn farge. Så hvis noen har tips til firmaer i Oslo som kan lage dette, skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arosa 1.0L

Hei! Skal ha et klistremerke med 25 tegn (inkl mellomrom) til bakruta. Skal bare være en stripe ála det noen har i frontruta. Hvor mye koster dette? Er det mulig å få dette i en spesiell font uten at det koster flesk? Kunne tenkt meg teksten i en grønn farge. Så hvis noen har tips til firmaer i Oslo som kan lage dette, skrik ut!

 

Send en pm til "dbpeter" her på forumet, han kan kanskje fikse noe for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan reise til Preg som ligger ved på blommenholm-siden av engervannet i sandvika! Der har de alt av farger, fonter og muligheter.. Gjør jobben kjapt og til en ok pris! Tipper de vil ta ca 2-300 for det du vil ha der.. De kan også sette dette på bilen for deg hvis været tillater det:) Har lagd alle frontrutestripene mine der.. Betaler 300 med skrift ferdig satt på, 250 uten skrift ferdig på bil! Er billig det altså..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaR

Du kan reise til Preg som ligger ved på blommenholm-siden av engervannet i sandvika! Der har de alt av farger, fonter og muligheter.. Gjør jobben kjapt og til en ok pris! Tipper de vil ta ca 2-300 for det du vil ha der.. De kan også sette dette på bilen for deg hvis været tillater det:) Har lagd alle frontrutestripene mine der.. Betaler 300 med skrift ferdig satt på, 250 uten skrift ferdig på bil! Er billig det altså..

Dette hørtes greit ut, da det bare svært kort vei for meg å kjøre, og det hadde vært fint å fått noen proffe til å montere det! Da jeg søkte etter "preg sandvika" så fikk jeg opp Nk produkter, er det rikitg sted? Hva vil det si om været tillater det, skønner det med regn, men har temperaturen noe å si? Vet du om man kan ha med "egne" fonter? Hvor lang tid bruker dem? Skal jeg måle opp hvor stor bakruta er, eller kan de ta det "på stedet"?

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Preg Skilt & Design på gulesider.no, der finner du de! Er det minus ute, så vil ikke merkene feste seg som de skal, så ta det på en fin vårdag!

De kan måle opp alt, og jeg regner med at de helt sikkert kan ta imot din egen font.

Måle opp rute, lage banneren med skrift og sette den på bilen pleier å ta ca 45 min. Litt avhengig av om de har masse å gjøre eller ikke! De er hvertfall innmari flinke, og har masse flotte farger..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår