JenkaRiPS Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jeg vet at det å nevne MDS her er som å banne i kirken, men prøver alikevel :) Saken er at etter at min 3år gamle MDS fant på å ta fyr, tilbød MDS meg overnevnte forsterker til 2300,- som et plaster på såret. Spørsmålet er om noen har erfaringer med denne: http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1628&main_category=caraudio&sale=1&main_category_styling=''&lower=1&upper=50&offset=0&num_recs=50&colls=1&rows=50&sort=&sale=1 Specs hører jo absolutt ikke ille ut, og Audio Art har utifra hva jeg kan finne på nettet produsert flere meget solide forsterkere. Til prisen mener jeg selv at det skal godt gjøres å finne noe tilsvarende. Hva mener så dere? Jeg regner vel med å gå for den uansett, men gøy å høre hva folk her har å si. Fint om alle som har kjøpt det absolutt billgste fra MDS ikke syter i denne tråden ;) Edit: Ser ikke ut til at linken ble noe annet en tekst. Klipp og lim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg