rallyeman Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Har ett innsug(originalt) til 16v kr motor (golf2) Selges for 500,- Kjekt og ha hvis du skal få ett polert(så slipper bilen og stå stille i garasjen en mnd mens du holder på :D ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnern Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 har du solgt d eller? d finnes jo 2 varianter! vet du vilken d er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Nei ikke solgt! (la ut annonsen for ett kvarter siden :D ) Det er fra en 86 mod motor.. Spjellhus på passasjerside. Finnes det flere typer av denne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnern Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ja 2 stykk! ene er litt større i innsuge..vis du hadde hatt et bilde av den hadde d vært lett og se! har dn minste jeg så jeg leter etter et større nå faktisk..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 oj.. har desverre ikke det.. Har du noen mål på det, eller delenr, så kan jeg sjekke det i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnern Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 ja men d ska eg ordn t litt seinar! har ikkje muliheit nu! men kommer iløpe av kveldn!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Er forskjell på diameteren, ene har ca 50mm utvendig, det store har 60mm utvendig. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Det er forskjellig innerdiametet... det store innsuget er på 50mm og det vanlige på 40mm. Finnes også noen som kom med 42mm, men det mener jeg var i golf 3 eller audi.. Jeg var hos rallyeman her om dagen og hentet noen deler og så innsuget hans, og det er nok et 40mm Kr innsug... orph: godt tips :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Da stemmer sikkert det! Skal ta og måle det innvendig i morgen. Finner du ut av panserhengslene tor inge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Det gjør jeg :) var faktisk lettere enn jeg hadde trodd.... kun to plapp og ett plopp så var de nye på og panseret passet :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Målte det i dag! det er ett 40mm! Komplett med spjellhus, kaldstartsventil og dyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg