Gå til innhold

el takluke

Ranger emnet


Dj Bobo

Anbefalte innlegg

Har en kadett gsi 86 orginalt en 1.8 men er nå montert inn en 2.0.. Lurer på om disse bilene kunn ble levert me manuell takluke,jeg har nemlig med el takluke å har undersøkt litt og de fleste mener det ikke er orginalt med el,men jeg mener at det e orginalt pga det ser sånn ut har hadd nede tak trekk å kontrolert.. Vist det er noen som har ei el takluke liggende så ta kontakt snarest pga mi e knust.. Merke på denne luka e Hollandia.. Ei manuell luke e breiere men den e kortere i lengada..

"What is love"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutter reg på 040 ?

 

isåfall er det gamlebilen min. Var jeg som knuste takluka, satt meg på den. oi.

 

Har prøvd å få tak i takluke, men er vanskelig å få tak i brukt., da det ikke virker som om den ble levert med el. takluke i særlig mange eks. Men ja og nei, det virker originalt p.g.a. hullet i orig taktrekket var perfekt tilpasset el. knappen. Men på den annen side va strømmen til takluka HELT amatørmeesig lagt opp, virker ikke særlig originalt!

 

Tenker heller at bilen kanskje var orig uten takluke, men som ble satt inn fra en anna bil eller.no.

 

mvh.

 

Thomas

 

ps http://www.omc.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va d nå rust under golvteppe? va litt vått der etter at takluka gikk dukken. Ellers var vel den fin og rustfri! :D

 

Va 2-liter i den når æ hadd den å, gikk som f! Holdt følge med GSi 16v'n fint opp til 100!

 

Satt i 2-liter me 1.8 topp sommer'n 2003, da va den gamle 1.8'n min sprukken i toppen så d blei overtrykk i kjølesystemet! Tok 2 radiatora på den måten, å nån kjøleslanga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger..

"What is love"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dj Bobo

Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger..

blir med tar med noen drivakslinger he he

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dj Bobo

Æ har montert i 130hk som det e montert inn en kvass kam:) Den va heilt rustfri i dørken:) Du sku ha sett den kadetten som æ kjøpt i fra mosjøen den va rusta den:( Å det ska mye te før at æ ser mørkt på ting men det gjor æ med den.. Tykje ka rust det hva.. Når æ nu får rød kadetten på veien så ska æ kjør te mosjøen å dæng han dærre jævla løgneren av en selger..

 

Vet du hva kammen heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår