Gå til innhold

1985 BMW 745iA selges

Ranger emnet

Dinglevims

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Har fremdeles bilen til salgs. Selger den for 40 000 ved rask avgjørelse. Motor og girkasse virker helt nydelig, men den trenger en ny bremsekraftakkumulator og en liten sjekk av forstilling. Veldig lite rust. Mye nytt. Har kvitteringer for 15 000.

Utstyr: Automatgir, El vinduer, el speil, varme i speil, kjørecomputer, skinninteriør, sportseter foran, helt ny cd-spiller og nye høytelere, automatisk klimaanlegg. 16" alu sommer og 14" alu vinter (se bildene) Sikkert noe jeg har glemt også...

Motoren er en 3,5 liters rekke 6-er med turbo. 252 hk og 380 nm.

Ligger noen bilder her. Disse er fra oktober. Skal ta noen nyere å legge ut.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... det måtte skje. Slo nedi, kjøleveska lakk ut og toppakninga tok kvelden.

Motoren går fremdeles helt fint, men det går litt kjøleveske i olja. Selges for 30 000. Kan ta eu-godkjent drittbil som delebetaling. Alt som er kjørbart og lovlig duger.

Bilde tatt for en time siden....

post-984-13804850951944_thumb.jpg

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det som skjer dersom jeg ikke får solgt den fort som rakkern. Må bare finne en låve eller.no jeg kan sette bilen i. Problemet er at jeg ikke er så dreven på å skru. Er greit å bytte ting som servopumpe og slikt, men å begynne å skru opp hele motoren skremmer meg litt. Har ikke lyst til å prøve og feile på denne motoren. Har heller ikke mye tid til overs etter jobb og soving. Men... uansett hva så må jeg ha meg en bil. Så dersom noen har en bil som er eu-ok et år til og vil selge den for under 8000 kr så send en PM. Uansett om dere er intressert i BMW-en eller ikke...

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...