Dinglevims Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Selger nå BMW-en. Bilen har gått 253 000 km. Send en mail til larskrokeide@hotmail.com for mer info og bilder. (Kan ta annen bil i bytte eller som delbetaling) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Har fremdeles bilen til salgs. Selger den for 40 000 ved rask avgjørelse. Motor og girkasse virker helt nydelig, men den trenger en ny bremsekraftakkumulator og en liten sjekk av forstilling. Veldig lite rust. Mye nytt. Har kvitteringer for 15 000. Utstyr: Automatgir, El vinduer, el speil, varme i speil, kjørecomputer, skinninteriør, sportseter foran, helt ny cd-spiller og nye høytelere, automatisk klimaanlegg. 16" alu sommer og 14" alu vinter (se bildene) Sikkert noe jeg har glemt også... Motoren er en 3,5 liters rekke 6-er med turbo. 252 hk og 380 nm. Ligger noen bilder her. Disse er fra oktober. Skal ta noen nyere å legge ut. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Jada... det måtte skje. Slo nedi, kjøleveska lakk ut og toppakninga tok kvelden. Motoren går fremdeles helt fint, men det går litt kjøleveske i olja. Selges for 30 000. Kan ta eu-godkjent drittbil som delebetaling. Alt som er kjørbart og lovlig duger. Bilde tatt for en time siden.... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Et til... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Dinglevims. Pen bil for faen. Ta av skiltene på den, og få den i en garasje eller noe. Så kjøper du deg en bil til 1500kroner, som er EU godkjent. Også bruker du den til du får fikset din bil. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Det blir det som skjer dersom jeg ikke får solgt den fort som rakkern. Må bare finne en låve eller.no jeg kan sette bilen i. Problemet er at jeg ikke er så dreven på å skru. Er greit å bytte ting som servopumpe og slikt, men å begynne å skru opp hele motoren skremmer meg litt. Har ikke lyst til å prøve og feile på denne motoren. Har heller ikke mye tid til overs etter jobb og soving. Men... uansett hva så må jeg ha meg en bil. Så dersom noen har en bil som er eu-ok et år til og vil selge den for under 8000 kr så send en PM. Uansett om dere er intressert i BMW-en eller ikke... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Vel... da har jeg fått ordna meg en billigbil... Men jeg må bare få legge til at det ikke er noen problemer med motoren selv etter at dette skjedde. Den går helt fint og drar like bra, men det går litt kjøleveske i olja... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Har nå bestemt meg. Har ikke noe sted å sette den og har heller ikke lyst til å bytte toppakningen. 25 000 kr. Billigere ved rask avgjørelse. Kan eventuelt byttes i en bra Golf GTi eller lignende. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg