Gå til innhold

Får ikke lyd fra Playstation.

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

Originally posted by Zetec

jaja, men at det er 6 phonoplugger bak, betyr ikke nødvendigvis 2 utganger og 1 inngang.

Det er hva kablene er merket med som avgjør hva de er til..

Så hvis en er merket med AUX er det trolig en AUX, er den ikke merket er det trolig en subutgang.

Det står klart og tydelig under pluggene. Audio-in. Aux out-rear & Aux out-front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

på min pioneer spiller så må jeg holde meny knappen inne mens spilleren er slått av i et par sekunder, da kommer jeg inn på en meny som du ikke kommer inn på om spilleren er på. i den menyen kan jeg "slå" av og på aux inngangen min. sikkert noe sånt på din å. Les i bruksanvisnga, pleier å finne de fleste svar der.

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Doser_86

på min pioneer spiller så må jeg holde meny knappen inne mens spilleren er slått av i et par sekunder, da kommer jeg inn på en meny som du ikke kommer inn på om spilleren er på. i den menyen kan jeg "slå" av og på aux inngangen min. sikkert noe sånt på din å. Les i bruksanvisnga, pleier å finne de fleste svar der.

Mvh

Pioneer har jo alltid vært kjent for enkle og intuitive menyer :D

Caddy: står det ingenting i manualen din om aux-inngangen din, kan jeg egentlig ikke skjønne at du skal ha en, hehe (med mindre de som skrev den har vært helt på jordet, det hender av og til det også). Men du har den jo tydeligvis, så den må jo være til noe... Prøvd å ringe Sony Norge?

EDIT: formuleringsendring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har finkjemma manualen nå og det står jo ikke noen ting om den inngangen. Står som sagt heller ikke på spesifikasjoner.

Ser den ut som de andre utgangene, altså 2 phonoplugger (rød og hvit)??

Hadde en sonyspiller før jeg og, og den hadde 4 phonokontakter. Front,Rear,Sub og Input. Men brukte aldri inngangen så jeg vet ikke helt. Tror ikke det var no instilling i den vanlige menyen hvertfall.

Prøv å hold inne noen knapper, både med spiller på og av, så kanskje det kommer opp en meny..;)

Volvo 240 TIC - 86

Volvo 850 T5 -95 (solgt)

Volvo 240 GL - 85(solgt)

Volvo 740 TIC -87 (solgt)

Volvo 740 TIC -88 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha lest i manualen til den står det på side 35 3 x audio output på den.

Tror du må ha denne, men siden spilleren ikke er verdens nyeste så vet jeg ikke om den passer. det må du nesten sjekke

http://servicesales.sel.sony.com/web/viewItemDetail.do?operation=getItemDetail&itemID=26625&category=2&categoryName=Car%20Audio

Den heter xa300 om du ikke finner den i linken der.

Er en såkalt aux inn sak som gjør om vanlig phono til sony sitt eget proprietære kobling slik at du får aux inn.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har to utganger står det i manualen. Front og Rear.

Rart at dem har lagd rca-kontakter hvis det ikke er meningen å koble ting rett på, men gjennom en dings. Nye spillere kan jo hende har en anna plugg. Pioneerspillern min har d, så jeg må ha en slags adapter for å koble på rca-ting.

Volvo 240 TIC - 86

Volvo 850 T5 -95 (solgt)

Volvo 240 GL - 85(solgt)

Volvo 740 TIC -87 (solgt)

Volvo 740 TIC -88 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider