Fr3ddy- Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 hei! Kan dere hjelpe meg! Jeg skal få liv i en forsterker, Vi har koblet til strøm og gjording, testa både batteri og pusset ned til metallet bak, og satt på remoten på blå og hvit ledning, men, Ikke en dritt som skjer med forsterkeren, går masse strøm inn, mer enn nok! Har målt! Hva kan være galt?!?! Klikker snart!! Takk på forhånd! :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Fr3ddy- hei! Kan dere hjelpe meg! Jeg skal få liv i en forsterker, Vi har koblet til strøm og gjording, testa både batteri og pusset ned til metallet bak, og satt på remoten på blå og hvit ledning, men, Ikke en dritt som skjer med forsterkeren, går masse strøm inn, mer enn nok! Har målt! Hva kan være galt?!?! Klikker snart!! Takk på forhånd! :) Hva mener du med at det går masse strøm inn? Mener du spenning? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Har du sjekka sikringa? Lyser det på forsterkaren? Har du målt spenninga med multimeter? Har du prøvd den i andre biler? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det første jeg ville gjort var å sjekket om forsterkeren fungerer i en annen bil! også kan du gå inn på denne siden http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=10&ids=artID er en god forklaring på åssen du setter inn en forsterker bilen... :D Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Har testet den i en annen bil! Jeg er 100% sikker på at den funker! Og ja! Har skjekket sikringen! Og har målt med multimeter! Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Om du tar rett fra + og til remoten, fungerer forsterkaren da? Berre for å tvangstarte den. Å viss den fungerer då, så er det noko med remoten frå cd-spilleren. Har du prøvd med anna spiller i din bil? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Sjekk om det er noe spenning på remote kabelen fra spillern. Mvh Michael edit:Kaksa trøkka vist først Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Kaksa Om du tar rett fra + og til remoten, fungerer forsterkaren da? Berre for å tvangstarte den. Å viss den fungerer då, så er det noko med remoten frå cd-spilleren. Har du prøvd med anna spiller i din bil? Det har jeg ikke testa! Men er jo verdt ett forsøk! Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jævlig fort at en forsterker kødder om ikke jordinga har skikkelig kontakt. et lite tips. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Vet det, har teste alt! Men kan det være bilen? av en eller annen grunn? Aner ikke hva som skjer! Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Tviler særdeles sterkt på at det er bilen. Alt den skal gjøre er å levere strøm å det gjør den jo i massevis som du sier, prøv med en annen forsterker. Er ikke nøye hvor stor den er bare den spiller så du vet at det funker. Og siden du sier at den får strøm så vil jeg nok anta at selve forsterkeren er gåen. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 altså, forsterkeren kan umulig være gåen! har testet den i en annen bil og den funker der! Og ja, den får masse strøm! Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Har du sjekka spenninga? Hvordan den er i forhold til det forsterkeren krever? Kan jo hende den ikke vil fungere om den får for mye, eller for lite. Bare en tanke som slo meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg