TETVTEC Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei... Edit: 28.01.05 kl. 22:51 KITET ER SOLGT....!!!!! Mvh Tor E. Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by TETVTEC Hei... Nitrous Express NOS system selges... kommer med 120hk dyse.. lett å dyse om.. Obs..! Leveres med 3kg flaske..(ny) Oxo inkl. er Purgevalve..!! (OOhh yeah!) Eneste kitet mangler er slange/Feed line! Bilde kommer............ selges kr 5500,- Mvh Tor E. Er det noen av settene som er på http://www.protrim.no/produkter_lystgass_index.shtml Vis det er det så Hvordan? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 lurte på en ting.... hvor har du fått fylt lystgass og hvor mye måtte du bet for det???? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Team VR6 lurte på en ting.... hvor har du fått fylt lystgass og hvor mye måtte du bet for det???? Sverre kars eller hvordan det nu skrives fyller og by-4-you gjør det vel også. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Heisann... Er nok et NX Stage One EFI kit tror j... Men det er større enn 2,3kg flaske mener j å tro...! Fylle kan man gjøre flere steder.... Prisene varierer fra 150,- kg til opp mot 250,-... En av levrandørene er Sverre Kahrs Racing i Oslo...! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 oki. trudde det kansje var et NX Piranha EFI Direct Port System for det kan du øke effekten på en 4-sylindret motor fra 50-200hk På dem andre fikk du jo bare 75hk. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 heisann... Som sagt.. dysen skal være 120hk... !? Men nå skrev han jo mye rart på annonsensom j kjøpte bilen på...!! Så på de kitene på den siden... og det som lignet mest var EFI kitet... men med endel ekstra ting til! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Jeg har fylt hos Sverre Kahrs Racing men det er så dyrt. Har betalt 1500 gangen. men jeg har en 15 lbs (6.8 kg) flaske da. Har du noe sted som det er billigere? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Er 3 kg den minste flasken? Eller en av de du hadde i bilen? Hvor mye koster det for slangen ca? Send gjerne PM med tlf nummer, kan muligens hente i morgen! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Team VR6 Jeg har fylt hos Sverre Kahrs Racing men det er så dyrt. Har betalt 1500 gangen. men jeg har en 15 lbs (6.8 kg) flaske da. Har du noe sted som det er billigere? Offtopic, men tørr jeg spørre hvor lenge en slik flaske holder ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by arildh Offtopic, men tørr jeg spørre hvor lenge en slik flaske holder ? Jeg har 10 boost på min. Men da mater jeg med 75 hk. holder jo lengere om du mater med mindre hk Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Team VR6 Jeg har 10 boost på min. Men da mater jeg med 75 hk. holder jo lengere om du mater med mindre hk Så det vil si 150kr gangen??? Holder du den legne da? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Mr.X Så det vil si 150kr gangen??? Holder du den legne da? Da kjører jeg ca 10 sec Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by CorraDon Er 3 kg den minste flasken? Eller en av de du hadde i bilen? Hvor mye koster det for slangen ca? Send gjerne PM med tlf nummer, kan muligens hente i morgen! Heisann.. leste at den minste flasken ska være på bare 2,3kg... Men pokkern heller om den flaska j har inneholder så lite......!!? Skal se etter hva en sånn slange koster.... mvh Tor E. Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Hvor er det du har pleid å fylle gass? Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg