OLW Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 noen som kan si meg kossen eg stiller tom gangen då ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by OLW noen som kan si meg kossen eg stiller tom gangen då ? Justeringsskrue bak spjeldet... Litt k...kete å komme til, men det går... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ja sett den ja når den står i bunn og motoren allikevel går på 1500 ? så men den detter ned til 1000 av og til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Falskluft? ISV (tomg regulator)? Switchene på spjeldet? Chip? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg