turbokano Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 noen som vet hvor jeg kan få tak i g60 motor? tenker på et muligens prosjket på min 87 passat 1,8 forgasser. etter som jeg har forstått går motoren rett i festene,hva med girkasse? bør jeg ha ei g60 kasse eller går det med den jeg har?må vell bytte bensinpumpe au i såfall.hva med instrument? kan jeg bruke det jeg har,ellermå dette byttes? bremser: må oppgradere til skiver bak au,noen som vet om det holder med bremsene fra en passat 2,2 da eller må kraftigere saker til?`må vell kanksje over på 5 bolts skiver,noen som vet hvor mye alle deler kan komme på?`har lyst å turbokonvetere motoren hvis det lar seg gjøre.. "turbokano" Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Honet blokk med all "innmat" og komplett topp med kone kn filter ,innsug med dyser og digifant 2 suge elsprut. strøken blokk medfølger(kun blokka)Fin til turbo konvertering.Selges 6500kr evt med turbo grenrør og turbo fra diesel.Holder til 200hk. tlf 92607078 Jonus Racing har denne. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 er dette med ledningsnettet å sånt au? får jeg koplet det inn på mitt instrument? vet du om bremser fra coraddo/golf g60 passer til denne?hvor mye for en grei IC? skal ikke ha ut mere enn rundt 200 hvis jeg skal bygge. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Er det den nye runde typen passat du har? Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 nei er den forrige utgaven nest siste årsmodell av den.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Bare å ringe han det, han har sikkert en ic til deg. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Da passer jo 5syl audi motor nedi da. Sleng nedi en s4 motor:D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 tja,er ikke meninga å legg så mye penger i det hvis jeg først setter i gang.er vell ikke de billigste maskina. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Det er vel ikke så dyrt med en audi 100/200 turbo motor, men det er desto mye kulere med 5'er lyd og turbo. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by gtpassat Det er vel ikke så dyrt med en audi 100/200 turbo motor, men det er desto mye kulere med 5'er lyd og turbo. :D :D :D :D :D Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 mye tror du jeg må ut med for audi 5 syl turbo motor komplett da? inkli ledningsnett/hjerne å slikt? blir vell kanskje trangt med plass til en ic hvis en gjør det,erke så me plass nå med en 4er i. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Det spørs jo hvor gammel motoren er men en jeg kjenner kjøpte komplett motor for 4000 men det var en 85mod med k-jetronic innsprut, det er vel ca 180hk i de orginalt så det burde funke i en passat. Det er jo bare til å søke litt rundt om på nettet etter gamle 200turboer som skal høgges. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg