lie Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Det er lissom greit nok når jeg begynner å tegne, men vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Fordi når man trykker på U og får de tegne-instillingene, blir det jo en ny layer hver gang jeg lager en strek. Hva gjør jeg med dette til slutt? Hvordan får jeg bort originalbildet?:( Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 du må fikse på instillingene i photshop når du har trykket på u :D det er et bilde av det i tutorialen på digimods... :cocain: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by lie hehe, joa har sett på denne, men jeg synes den var litt vanskelig.... ingen andre kjente? Den jeg bruker synes ikke den er så vanskelig selve tegningen, men jeg får ikke helt til det med farger enda. Det er lissom greit nok når jeg begynner å tegne, men vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Fordi når man trykker på U og får de tegne-instillingene, blir det jo en ny layer hver gang jeg lager en strek. Hva gjør jeg med dette til slutt? Hvordan får jeg bort originalbildet? slik sak det se ut når du trykker U Du sletter original ildet ved å slette det eller ta bort øyet som er på layeren og når da velger "Flatten Image" vil den PS spørrre om den skal slette den layeren du har valgt ikke skal vises. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 det var jo akkuratt det jeg mente ;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Flott, skal prøve så fort jeg får tid! Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 det er fint! men husk på at når du "cartoone" en bil må du være veldig tålmodig og bruke lang tid ellers blir ikke resultatet så veldig bra! lykke til! :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg