ToyotaExtreme Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 er det noen her som vet om det er hydrauliske ventil løftere på en 91-mod celica (2.0L Gti)? ringt 4 forskjellige toyota-verksteder i dag. 2 sier at der er det og 2 sier at det ikke er det. har fått litt ventil-tikking, og har prøvd med oljeskift og motor-rens uten at det hjelper. :( tenkte kanskje at jeg hadde kjørt litt lenge på olja og at oljekanalene var begynt å tette seg til... men det ble ikke no bedre etter rens og ny olje, så da er det vel no justeringer eller bytting av ventil-løftere som må til, og da trenger jeg å vite om det er hydrauliske ventil-løftere eller ikke? Mvh Kenneth Siter -91 Toyota Celica 2.0 Gti x -89 toyota carina 2.0 Gli x -87 toyota carina 1.8 Dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Jeg er ikke 100% sikker, men faren min har en '90 Toyota Camry 2.0 GLi, den har en 3S-FE-motor mens din vel har en 3S-GE. Jeg vet at 3S-FE av den årsmodellen *ikke* har hydrauliske ventilløftere, vil tro at 3S-GE heller ikke har det. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg