Hjernen Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Nå skal jeg kjøpe Go-cart og kjøre fra alle på 1/4 mila: http://www.swissrocketman.com/ete05.html Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0kt Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hehe! megal0l! gale folk! eh... hmmm.... hadde vert intresangt å slått den rekordn... *ut å bynne på nytt prosjekt* :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Har sett den før, den er helt syk. 1500hk på en gokart:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 steike... :D Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Hadde tenkt meg litt om før jeg la skinkene mine på det setet... Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg