TAG Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Driver og skal begyne kabeltrekking i bilen men ikke helt sikker på hvor jeg vil gjøre av strømkablen, har funnet en grei bane ca under stolene men hadde vært flott og fått den helt vekk.Vil hvertfall få den litt unna signalkablene da dette kan forstyrre litt. ( etter hva jeg har hørt da ) Alle forslag og gode ideer mottas med stor takk. Noen som vet om det er noe problem og trekke hovedstrøm kablen under bilen hvis den blir isolert godt nok? Og eventuelt hva bør den isoleres med?? Skal ha 1 eller 2 batterier baki bilen så det blir sikkert grei dim på strømmkablen. Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Det er mange som trekker strøm på en av sidene og signalkabelen på motsatt side. Pleier å gå greit å få de under plast panelene, eventuelt gå med de i midten, under midtkonsoll og slikt. Det har jeg gjort. Hvordan det er med under bilen vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 De gangene jeg har lagt kabler, har jeg lagt strøm under gulvet på venstre side og signalkablene under gulvet på høyre side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by Yngvejos De gangene jeg har lagt kabler, har jeg lagt strøm under gulvet på venstre side og signalkablene under gulvet på høyre side. under gulvet? bilen? nienienei! legg kabelene delt, remote og strøm, RCA (signal) og hlytalerkabler på den andre siden! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Å legge strømkabelen på ene siden og signalkablene på andre er en helt grei løsning. Om du har en kraftig strømkabel som tåler litt juling kan du også legge denne under bilen. Jeg har lagt signalkablene i taket mens strømkabelen og remote går i dørken. Dette fungerer helt utmerket hos meg. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Kan remoten også gi støy til signalkablene? Tenkte og trekke remoten sammen med strømmkablen og strøm/remote på enesiden og signal på andresiden. Har noen av disse noe invirkning på høytaler kablene? kan dette gi noe støy?fks høytaler og signal eller strøm/høytaler hvis disse kommer i nærheten av hverandre. Er liv redd for støy problemer hat det et par ganger før og det er helt tragisk. Da er det bare og rive alt utigjen og forsøke på nytt. Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Strømkabelen din kan gi støy om du legger den for nærme høgtalerkabelen din. Jeg har ikke opplevd dette selv men broren min fikk dette problemet. Derfor kan det være greit å ikkje kjøpe de billigste kablene du finner. Kvalitet lønner seg.. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Satta godt budsjet til kabler så det blir ikke noe billig drit Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Om kablene dine er godt skjermet da så blir ikke støy noe problem for deg. Lykke til! :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Og husk gode jordings punkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hva bruker dere som jordingspunkt . brukte setebeltefeste til baksete sist og det fungerte godt. Eller lønner det seg jorde rett på batteriet jeg skal ha bak. fordeler og ulemper på forsjellige jordingspunkter? Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by prizma under gulvet? bilen? nienienei! legg kabelene delt, remote og strøm, RCA (signal) og hlytalerkabler på den andre siden! Vis du ikke forsto det, så mente jeg under gulvteppet. Ikke under bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg