Gå til innhold

Liten boks under førersete??

Dulle

Anbefalte innlegg

I dag drev jeg og gjorde noen småting..egentlig skulle jeg smekke opp noen innvendige neon, men ga opp, pga uante mengder plastikkbeslag og deksler overalt! Helt sinnsykt. Uansett, mens jeg første lå på knea og fikla, så tenkte jeg at jeg kunne se etter sensitivitets-kontrollen til alarmen, noe jeg har blitt fortalt kan løse problemene med alarmen min.

Vel..overraskelsen var vel ikke stor når jeg ikke fant noe..men så fant jeg en liten boks under førersetet. Hva er dette for noe? Var to hvite greier på den, og ledninger ut og inn..

Samtidig, vet noen hvor denne alarm-greia sitter hen?

Og noen som har noen ideer om hvordan man kan trekke opp noen kabler fra batteri i en P11, uten å måtte demontere halve dasjen?

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var like enkelt som på bilen min så tok jeg å løsna hanskerommet (holder å åpne det om du har litt tynne pølser og kommer til) så tredde jeg kabelen igjennom en av gjennomføringene der. Tok meg kanskje 10 min å legge fra batteriet til den var klar i bagasjerommet.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ikke tynne fingre engang, og det var smellenkelt på P10'n jeg hadde! :D

Men på P11 har de bare PØSA på med plastikk i en slags ramme til hanskerommet, ser det ut som. Det er helt ufattelig mye plastikk der, og jeg liker ikke tanken på å begynne å demontere driten

og muligens ikke få alt sammen riktig igjen..

Og motorrommet er jo en historie for seg selv..jeg finner ingen små fine sånne plastikktetnonger i torpedoveggen man kan stikke noe gjennom engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du informerte meg Partypulp..like før jeg var borte på den med skrutrekkern i stad..

Men da vet jeg hvertfall hva jeg skal gjøre neste gang jeg har fått blowjob i bilen..

"Takk skal du ha baby..bye bye" PSJOOOOOOOOOOOOOSSSSH!

Huhu..Ingen som vet hva den er til nei? ;)

Tenkte kanskje at dette kune være den sentrale kontrollgreia til alarmen.. men det vet jeg ikke før en av dere har fortalt meg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider