ManiaCoupe Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Endelig SOLGT....til han med Golfen!! Ny i eske. Skulle ha til Golf 1 men gidder ikke modde brakketene. Pris 890,- + frakt. Da han første ikke greide å hoste opp penger og de andre jeg har sendt PM til sliter med kroner prøver jeg igjen. Førstemann med penger som kommer til meg......vinner! Mob: 95286008 John-Arne Koster 1299 på autospar... KLIKK Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by ManiaCoupe Ny i eske. Skulle ha til Golf 1 men gidder ikke modde brakketene. Pris 890,- + frakt. Kun e-mail: maniac@start.no Koster 1299 på autospar... KLIKK Du har mail Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Ble de solgt no...? Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 He he.. Mange som var intr her! Har sendt PM:rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Hmm, det hadde vært no... :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg har selv disse lyktene, jævla godt lys i dem! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Seriøst? Ser jo ikke så bra når det er lyst på bildet.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 var ikke det som var meningen heller, meningen var å vise hvordan de ser ut når de sitter på bilen! =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by golfrider He he.. Mange som var intr her! Har sendt PM:rolleyes: Har ikke fått noen PM fra deg jeg...vil heller ha mail da. Selger helst til noen i Follo/Oslo distriktet da jeg vil slippe å sende dem med posten. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Mente mail.. Tror i hvertfall jeg sendte en.. Sitter på jobb med mye å gjøre! Ikke lett å holde oversikt.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 SOLGT!! til han med Golfen.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hehe, bra svar :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 hvorfor er krysset der da?? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by golf2"turbo" hvorfor er krysset der da?? Fordi det er tøft? :rolleyes: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Fordi det er tøft? ingen annen grunn?? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg