Cossie77 Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Sierra STV 4x4, helst nytype 92-93 modell ønskes kjøpt. Helst relativ lav km-stand(ikke over 200.000 km). Gjerne Sapphire eller noe lignende med mye utstyr(som el-vindu, sentrallås, takluke, grøftelys i frontfanger). Bor i Trheim, men kan hentes over hele landet. Pris blir vi evt enige om! Ønskelig med blå, svart, grønn, burgunder... IKKE HVIT! Roy 92061693 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Sapphire Stasjonsvogn...? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie77 Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Jepp :) Sapphire Stasjonsvogn. Har sett og prøvd flere, men ikke så mange 4x4 å oppdrive i bra stand... Men sku så gjerne hatt en!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Sapphire betyr Sedan...... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie77 Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Mulig det, men rart at jeg har sett flere stv sapphire modeller da, 92-93 tror jeg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by triggerhappy Sapphire betyr Sedan...... Ikke for å ødelegge tråden din Cossie77, men måtte bare svare :) Nei det gjør ikke det! Det er riktig som Cossie77 sier. Sapphire er den engelske betegnelsen på sedan Cosworth. I Norge var Sapphire og V.I.P. spesialutgaver som Ford leverte i '92 og '93. Kort fortalt er forskjellen mellom Sapphire, V.I.P. og vanlig CLX: Mer sidestøtte i stolene (som regel var også fargen spettete og grå, det spettete tok igjen karroserifargen: rød bil rødspettete stoler) Mørkere dashbord og dørsider (det som ikke er velour) 4 eiket ratt (selv på '92) Hellakkerte fangere med den lille lista i svart Tynnere lister langs karroserisiden. Lakkerte speil Svart felt på B stolpen Ble også levert med orignale alu. hjul litt like de på Scorpio Cosworth De ble levert i sedan, 5 dørs og stasjonsvogn. I tillegg var de loaded med utstyr: El. vinduer, sentrallås, oppvarmet frontrute, takluke, nakkestøtter bak, rollo osv. Sjekk bilder av min V.I.P. som jeg var dust nok til å selge, 69 stk prod. for Norge wtf? Sender deg en PM hvis jeg får vite om noen Sapph'er jeg!! :) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie77 Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Tusen takk for info Stampede. Hadde vel selv ganske grei oversikt over dette fra før, men greit å vite for andre også.... Røff bil forresten. Den skulle du ha beholdt! En sånn en vil jeg også gjerne ha... Så ta kontakt folkens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg