ChrisS Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hva bør jeg se etter og hva bør jeg holde meg unna når jeg skal kjøpe meg en Calibra? Jeg har 50 000 å rutte med! :D - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Anbefaler deg å velge en annen bil :) Neida, men Skraplibra kommer vel originalt med rust. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Haha, så jævlig morsomt!! Sånt dritt kan du slenge et annet sted! Opel Calibra er go'bil det;) Du får bra calibra 16v for 50.000 Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Chris-gutten jo!:D 16v er en god ting:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisS Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by Vectra Ræcing Haha, så jævlig morsomt!! Sånt dritt kan du slenge et annet sted! Opel Calibra er go'bil det;) Du får bra calibra 16v for 50.000 Blir litt i siklehumør når jeg ser sånne ;) Er det forresten noen som har noen sider med diverse styling deler og gjerne preformance parts og ting i den duren her? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzz Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by ChrisS Hva bør jeg se etter og hva bør jeg holde meg unna når jeg skal kjøpe meg en Calibra? Jeg har 50 000 å rutte med! :D - Chris Smart Hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Sjekk spesielt godt hjulbuer bak. De ruster fort hvis bilen ikke er skikkelig behandlet. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisS Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by Corsa Tuner Sjekk spesielt godt hjulbuer bak. De ruster fort hvis bilen ikke er skikkelig behandlet. Flott tips :) Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mpel Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 sjekk også vangene bak... ellers er hjulebuene et typisk problem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turock Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 på calibra.no forumet er det skrevet en kjøpe guide, du finner den her: http://calibra.no/howto.aspx?id=7 Lykke til med kjøpet. Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisS Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 på calibra.no forumet er det skrevet en kjøpe guide, du finner den her: http://calibra.no/howto.aspx?id=7 Lykke til med kjøpet. Takk takk! Den kommer nok til sin nytte! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Prøv å sats på en 16V med 150 hester, 8V er heller lat.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilgallon Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 registrer deg på calibra.no støtt og stadig noen som selger bilene sine der... pluss at du får masse tips om alt mulig der.. en knall side:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg