mavoma Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Hvor varm kan oljen bli i en 325 e36 med turbo? skal kjøpe meg olje slanger nå, kan jeg bruke slanger som ikke tåler mere enn 170grader? er det for lite? skal bruke slangene til og ifra turbo, fant noen fete blåe silicon slanger :cool: Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 litt offtopic men, kan du fortelle litt mer enn "skal bygge turbo på bilen" ? lag en prosjekt tråd vell! :D med MANGE bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Det kommer, må få kjøpt alle delene først så skal jeg ta bilder når jeg begynner å montere :) Siter Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dN4iD Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Oljen koker vel før 170grader Siter Xr3i Powa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg