razor86 Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Heisann, jeg har en mazda 626, 88 modell jeg gjerne skulle ha fått et kjekt anlegg inn i.. Jeg planlegger å bruke 8-10.000,- til sammen på alt komplett (inkl.Cd spiller) Selv har jeg ikke litt peil engang, men vil ha noe som gir bra lyd og dunker godt :) Er dette mulig eller ? Mvh RaZoR86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Jeg ville satset på: Rockford fosgate P4004 forsterker Rockford fosgate P212S4 subwoofer MB Quart DSD-216 frontsett Pioneer DEH-P5600/5630MP cdspiller Og skikkelige kabler.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 er nok ikke så lett å få både bra trøkk og bra lyd for så lite. men greit trøkk og grei lyd er mulig..:) Har sendt deg et lite forslag på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razor86 Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 takk, det så fornuftig ut =) Hvor mye betaler man for kassa til subben ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Har du bilde av bagasjeromme ditt? Jeg har et ganske bra bygd anlegg som spiller rimelig greit (134-135dB) som jeg vurderer å selge. Jeg har bygd det for å passe i en Mazda 626 coupe 85 modell, men godt mulig den passer i bilen din. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Forsterker: http://www.megabillig.com/index.php? page=produkt&cat1=1&cat2=14&id=290 Sub: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=21&id=1238 Frontsett: http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=15&id=517 Uten spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Et bra komponentsett behøver ikke koste allverden. Anbefaler følgende: Soundstream XSC til hhv 1090/1290 for 5"/6.5" settet. Mer info og priser finner du her. Forsterker: DynaBels BF0408 til 1998 vil nok passe deg bra. Sub: Infinity Kappa Perfect som du bør kunne få for ca 2200 vil være et godt valg for ditt budsjett. Spiller: Pioneer DEH-P5630MP til 2790. Strøm signal og høyttalerkabler samt sikring får du hos forhandler, kassemateriale får du hos byggern. Samlet pris for dette iberegnet kabling kommer nok på ca 9500 blank for hele smørja ;) Det skal også nevnes at du ikke behøver å handle på 10 ulike nettsjapper, endel av forhandlere på forumet har nok det meste av dette... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 hvem er det som selger Soundstream og infinety i norge? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by eiriklh hvem er det som selger Soundstream og infinety i norge? Soundstream selges gjennom et utvalgt forhandlernettverk. Kontakt meg, så skal du få nærmeste forhandler. Infinity er det svært mange som selger. Bl.a Zetec her på forumet. Han er også så vidt jeg kan forstå billigere en f.eks Bilradiospesialisten. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Mr. SQ Soundstream selges gjennom et utvalgt forhandlernettverk. Kontakt meg, så skal du få nærmeste forhandler. Infinity er det svært mange som selger. Bl.a Zetec her på forumet. Han er også så vidt jeg kan forstå billigere en f.eks Bilradiospesialisten. mvh Glenn Soundstream selges av meg.. Pioneer selges av meg... Infinity kan tas inn på bestilling, og skal få til en grei pris... Om de har det på lager hos importøren så har jeg det innen 1 dag faktisk.. Mvh Lars Ove Skarseth Hansen Radio & TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg