Gå til innhold

Konkuranse #19

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Texascom

Fikset det nå :):):)

 

dbpeter: Bra mod. Fjern felgen så den ikke går oppå skjermen, og lag svart der som sideskjørtet er blitt borte :) Ser også merker etter vw merket, bare kopier en del ved siden av "hullet" å lim den oppå.

 

Texascom: Kul mod, men hva har du gjort med fronten? Fargen skal vel også være matt? Fjern farge fra blinklys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Supraguy

 

dbpeter: Bra mod. Fjern felgen så den ikke går oppå skjermen, og lag svart der som sideskjørtet er blitt borte :) Ser også merker etter vw merket, bare kopier en del ved siden av "hullet" å lim den oppå.

 

Texascom: Kul mod, men hva har du gjort med fronten? Fargen skal vel også være matt? Fjern farge fra blinklys.

 

Fargen ser veldig matt ut, dette fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal lagre filen som bilde-fil.

Når jeg har bildet åpent i PS så er bilen helt blank slik den skal være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

u j! en liten rookiemod :D :

 

konk19bora del 2 copy 3.jpg

 

choppet om til '05 Caddy exXxtreme 4x4 PickUp med kompressormatet v8 på 500 hester ;) felger av type JP MK18, fjernet litt saker og senket taket. men då forsvant for mye av vinduet så det måtte eg heve igjen.. og i et tappert forsøk på å skjule at eg ikkje klarer å endre interiøret i bilen så den ikkje har c-stolpe, har eg sotet framruten litt til ;)

 

koz <3

 

edit: endret noen smådetaljer og senket bilen en ekstra pixel ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Texascom

 

Fargen ser veldig matt ut, dette fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal lagre filen som bilde-fil.

Når jeg har bildet åpent i PS så er bilen helt blank slik den skal være...

 

Gjort det på denne måten?

Gjør om bildet til 1024x768 ved å trykke Image/Image size.

Så trykker du File/save as og velger JPEG og trykker lagre, og

så regulerer du quality til den er under 240k. Under 240k fordi filen blir litt større og trykker ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår