Per-Henrik Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Gasseren på bilen min er litt rar. trur det er den i alle fall. det er ikke no forskjell på om jeg skru tomgang skruen inn og ut. eller om jeg skrur co skuen inn og ut. det sjer ingen ting. Så thenkte jeg at jeg skulle koste på den ett rep sett. Men her i byen så skulle de ha mellom 700-800kr for det :mad:, er ikke det litt mye? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 tja. hvis du tar i betraktning at en ny LMM på min motor koster 2500,- så er det jo ikke så ille. hehe. men gassere har jeg ikke peiling på hva det koster for et rep sett. Spør noen av gassergalningene du! ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 LMM hva er dte for noe?? solex caic gasser er repp sette til. trur dt var det den het. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Luftmengdemåler. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 ok Noen som vet hvor men kan få repsette billigere?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 fær på høggern å skru tå ein gassar som kansje/sikkert e bra, så fær du bare.... helt gratis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg