greenrallye Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Ubrukt i org embalasje. Marius har sikkert mer info om dette. :) Selges høystbydende. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Passer det til Golf 2? Er det innsats filter eller kon filter? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by greenrallye Ubrukt i org embalasje. Marius har sikkert mer info om dette. :) Selges høystbydende. green rallye:kan ikke du ringe meg ang. dyser ??? Jeg har rota bort nummeret ditt.....må ha meg nye dyser skjønner du.Mitt nr er 92 21 63 63 Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by greenrallye Ubrukt i org embalasje. Marius har sikkert mer info om dette. :) Selges høystbydende. Hvor stort er tilkoblinga ? MM ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg