low and slow Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 har en motor til salgs med grikasse ledningsnett og hjernen ... motorn er 2liter gti passer i 83-87 har hele drit bilen også så neon som trenger deler bare skrik ut Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Du har ikke bilde av bilen? Mulig jeg kan kjøpe av deg noen deler. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 kan prøve på det. på det løpe av di neste dagane har fått ædelagt foten min så jeg fåkke gjort gått no særlig bilen er forresten en 5 dørs kombi coupe Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 var og skikka på bilen i stad er ikke så god stand trudde dører og sånt var fint men nei eneste som er brukanes er intriør og motor driverk bakstilling forstilling Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 VOLDTEKT!!!!!!!!! DET SVIR I ØYNENE!!! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg