Gallagher Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Toppakningene er av stål og ble kjøpt sammen med arp-boltene av KRB-Trading. Dette garanterte han at skulle tåle 1,5bars ladetrykk.K-Jetronic er undervurdert!!! Med justering av bensintrykk og styretrykk kan dette gi mye mer bensin en orginalt. Kjører med 8 bars bensintrykk og 1 bar styretrykk. Har også kjørt med 0bar styretrykk på bane, men det blir litt for mye til gatebruk. Har også tre kaldstartdyser før rett før spjeldhuset som er trykkstyrt. Har hele tiden kjørt med lambda måler i bilen så jeg ser at den får nok bensin. Joda, er ved hjelp av en del sånne improviserte løsninger mulig å få k-jet til å passe et turbo-opsett, ingen som sier imot det, men er bare så mye lettere å bruke digi 1 som er lagd for dette og overtrykk.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240RS Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Joda, er ved hjelp av en del sånne improviserte løsninger mulig å få k-jet til å passe et turbo-opsett, ingen som sier imot det, men er bare så mye lettere å bruke digi 1 som er lagd for dette og overtrykk.. Er jo ganske enkelt å bruke k-jetronic når det er orginalt i bilen. Skulle jeg gjort noe mere med motoren måtte det ha blitt datasprut. Siter 2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition" 2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm 1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy) 1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt) 1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Heisann du med turbo golfen. fortsatt til salgs? Har du et tlf.nr jeg kan treffe deg på? Hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.