Gå til innhold

Kjørte i fylla, drepte kompisen. Hva føler dere for han?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

det er utrolig kjipt å høre om sånt... Sånne ting burde ikke skje... BIL ER BIL OG FYLL ER FYLL..... Man blander ikke de to tingene...

R.I.P....:eek:

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

Men det er ikke vits i å ødlegge livet til han karen her som kjørte. Han har fått en rimlig stor straff når han drepte beste-kompisen.. Men han som døde burde også vite bedre enn å site på med en som har drukket!!!!

Så enig så enig, det er straff nok i massevis..

Tror nok han kommer til og slite med dette resten av livet, og og straffe han yterligere tror jeg ikke er særlig gunstig for hans vedkommende..

Eller så skal det jo sies at en veeeeldig stor del av skylden skal legges på han som døde, for han satt seg tydligvis frivelig inn i bilen.. Hans handlig, og hadde han overlevd ville han fått straff for det!

Men fyllekjøring er siste sort, men det har seg nå sånn at folk gjør dumme ting i fylla som de aldri hadde trodd de ville gjøre.

Er langt i fra alle som har kontroll på sånt i fylla, heldivis har jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe av det værste som kan skje med deg som person.

Det å drepe noen du er glad i, pga at du ikke tenker deg om der og da. Han går nok å tenker "Hva om jeg ikke hadde kjørt", "Hva om jeg ikke hadde drukket, sedd på tv i stedet", osv..

Synes jævla synd på han som gjorde det, men det rettferdiggjør det ikke. Det er idiotisk å blande alkohol og bilkjøring. Det er en prinsipp sak.

Ellers er det jo ikke så jævla lurt av han som døde å sitte på heller. Han har jo fortsatt ansvar for seg selv, fordiom han ikke sitter på. Hadde ikke han sottet på, så hadde ikke han andre kjørt.

Jeg har sottet på en som fyllekjørte en gang. Han blei stoppa. Jeg kom meg unna, og saken er ute av verden. Jeg var dritings, han var dritings. Men, jeg blei fortsatt med. Aldri mere!

Dessuten har jeg kjørt etter 1 og 1/2 øl selv. Promillen vet jeg ikke noe om, men jeg var ikke påvirket i noen grad (som jeg følte selv da, man vet jo aldri). Men, gikk helt greit. Vi kjørte osv, hadde det artig. Ikke noe tull.. Men, fra nå av. Aldri alkohol og bil mere.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Du har merka hvor kjipt det er å være uten lapp?

Det er kjipt ja.

Det å ikke kunne kjøre bil er det kjipeste. For de dagene jeg IKKE har noe å gjøre, da må jeg ringe venner, spørre hva dem gjør. Om dem skal ut å kjøre, om jeg kan være med osv. Istedet for å bare ta bilen. Kjøre ut i byen. Snakke med folk... Det savner jeg.

Ellers kommer jeg meg alltid dit jeg skal fordi venner og familien min kjører meg, men det er litt dumt å være avhengig av dem. For når mamma og pappa er borte og jeg skal på jobb tidlig på morran, da kan jeg ikke ringe å vekke vennene mine. Da må jeg ta buss..

Jeg gleder meg til å bare kjøre bil. Høre på musikk i bilen. Bare det å kjøre..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider