Gå til innhold

Kjørte i fylla, drepte kompisen. Hva føler dere for han?

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

Les artikkelen her

Jeg må si jeg synes virkelig synd på han som døde og føler med familien hans. Synes også synd på kompisen som må gå igjennom dette og oppå alt kan han risikere fengsel straff.

Men ikke for å være slem eller noe, men han har jo dummet seg godt ut når han kjører i fylla!

Dette burde være enda et varsel på at fyllekjøring IKKE er bra!

Uansett så håper JEG på det beste for alle involverte i denne saken.

RIP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.

Alle som kjører bil i fylla er IDIOTER!!

Ja. Jeg snakker til alle sammen som gidder å risikere sitt eget og andres liv for bare å ha det morro eller hva faen en prøver å oppnå ved å kjøre i fylla!

Huff. Skulle vært unødvedig å lese sånne artikkler i avisa :(

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimlig sikker på at veldig mangen av dere her inne på forumet også har kjørt i fylla før, og sikkert hatt pasasjerer med seg..

Fyllekjøringer er siste sort, men du kan ikke klandre han som kjørte noe særlig heller for da har du store sjangser til og ødlegge enda et liv. Det ene er nok spør du meg :(

R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Rimlig sikker på at veldig mangen av dere her inne på forumet også har kjørt i fylla før, og sikkert hatt pasasjerer med seg..

Fyllekjøringer er siste sort, men du kan ikke klandre han som kjørte noe særlig heller for da har du store sjangser til og ødlegge enda et liv. Det ene er nok spør du meg :(

R.I.P

Tror ikke det er så mange som har kjørt i fylla her. Har følelsen av at nesten samtlige her er enige om at alkohol og bil ikke hører sammen... Håper alle som er så idioter og kjører med promille blir tatt slik at de ikke får lov til å kjøre mer bil. Personlig driter jeg i om en som kjører i fylla dør, er ingen andres feil. Men når man setter seg beruset inn i en bil og skal kjøre på offentlig vei må man huske på at man kan skade andre og!! Og det er det som er så jævlig... Tenk å drepe et barn eller en annen bare fordi man kjører i fylla. Å kjøre bil er et JÆVLIG stort ansvar. Man paserer tross alt biler med en 1,5meters klaring i 80km/t... Da burde man i det minste være edru!

Men det er ikke vits i å ødlegge livet til han karen her som kjørte. Han har fått en rimlig stor straff når han drepte beste-kompisen.. Men han som døde burde også vite bedre enn å site på med en som har drukket!!!!

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Huff.

Alle som kjører bil i fylla er IDIOTER!!

Ja. Jeg snakker til alle sammen som gidder å risikere sitt eget og andres liv for bare å ha det morro eller hva faen en prøver å oppnå ved å kjøre i fylla!

Det de her prøvde å oppnå var å komme fra A til B hvor A var den lokale puben på Nodeland i Songdalen og B var Kristiansand. Det er det jeg tror de fleste prøver å oppnå når de kjører i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke slemt ment, men det er jo idioti å kjøre i fylla da, man burde tenke såpass... å hvertfall når man setter andres liv i fare.

rein idioti, at man ikke skal kjøre i fylla burde man ha lært under første teoritime. SKAM SKAM SKAM

men jeg syns synd på det som har sjedd, ikke noe koselig.

kan vel ikke stort annet en å lære av detta. IKKE KJØR I FYLLA!!!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazda323F

ikke slemt ment, men det er jo idioti å kjøre i fylla da, man burde tenke såpass... å hvertfall når man setter andres liv i fare.

rein idioti, at man ikke skal kjøre i fylla burde man ha lært under første teoritime. SKAM SKAM SKAM

men jeg syns synd på det som har sjedd, ikke noe koselig.

kan vel ikke stort annet en å lære av detta. IKKE KJØR I FYLLA!!!

ahhhh .... hadde ikke teori jeg :) gikk bare rett opp og sto med 1 feil :) så det hadde ratt ikke skada noe anna enn lommeboka å ta det

Lenke til kommentar
Del på andre sider