Mats`ern Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Når tråder er fulle av bilder og man skal se hva som står i siste posten i tråden.. så trykker man på pila så den går til siste posten. Men når bildene loades så havner man midt oppi tråden igjen.. det er forbanna irriterende å måtte skrolle seg nedover når man allerede har valgt siste post. Er det mulig å endre på det? Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 ikke scrolle før alle bildene har er loadet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Asim ikke scrolle før alle bildene har er loadet? poenget mitt er at det er liten vits å trykke på veiw last post når det ikke er last post som kommer.. Fordi man havner midt på siden når bildene er ferdig loadet.. og alikevel må scrolle.. selvom man velger å lese siste post. vanskelig å forklare. Men om man har sett alle bildene før og bare vil lese en kommentar. er det kjipt at man først trykker view last post.. og i tillegg må scrolle. Kanskje bare jeg som irriterer meg over det :rolleyes: Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Mats`ern Kanskje bare jeg som irriterer meg over det :rolleyes: Nei ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Trykk på stop i browseren din, så skal loadingen stoppe. Dette er jo da noe du må gjøre hver gang. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Har du prøvd "view first unread post" funksjonen? kanskje den fungerer bedre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Asim Har du prøvd "view first unread post" funksjonen? kanskje den fungerer bedre.... den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! hehe og jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!! nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by The cowboy den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! hehe og jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!! nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe :) merkelig... for jeg bruker den hele tiden... og den fungerer hver gang for min del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Cowboyen: den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! heheog jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!! nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe merkelig... for jeg bruker den hele tiden... og den fungerer hver gang for min del.... Jeg tipper det har litt med cookie-innstillinger å gjøre. Jeg har blokkert nesten alt av cookies på min pc på generell basis. Ulempen er at jeg eventuelt mister disse funksjonene, må logge inn på ny hele tiden osv... Men jeg er nå litt paranoid og tror BF selger opplysningene mine til Sett&Hørt. :anger: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg sliter med en liten bagatell da, kanskje flere som har opplevd det samme, når man trykker på linken som man får tilsendt på mail ved ne innleg, så trykker man og okmmer fre, men man havner på siden før f.eks side 2, mens det siste innleget er på side 3, er dette tilfeldighet eller noe dere bør se på? mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg