Gå til innhold

Tråder som er fulle av bilder..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Når tråder er fulle av bilder og man skal se hva som står i siste posten i tråden.. så trykker man på pila så den går til siste posten.

 

Men når bildene loades så havner man midt oppi tråden igjen.. det er forbanna irriterende å måtte skrolle seg nedover når man allerede har valgt siste post.

 

Er det mulig å endre på det?

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

ikke scrolle før alle bildene har er loadet?

 

poenget mitt er at det er liten vits å trykke på veiw last post når det ikke er last post som kommer..

 

Fordi man havner midt på siden når bildene er ferdig loadet.. og alikevel må scrolle.. selvom man velger å lese siste post.

 

vanskelig å forklare. Men om man har sett alle bildene før og bare vil lese en kommentar. er det kjipt at man først trykker view last post.. og i tillegg må scrolle.

 

Kanskje bare jeg som irriterer meg over det :rolleyes:

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Har du prøvd "view first unread post" funksjonen? kanskje den fungerer bedre....

 

den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! hehe

og jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!!

 

nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

 

den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! hehe

og jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!!

 

nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe :)

 

merkelig... for jeg bruker den hele tiden... og den fungerer hver gang for min del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Cowboyen: den er egentlig bare bull da!! mange ganger jeg har lest en tråd på 3-4 sider.. og så prøvd den der "wiew first unread post" greia.. da har jeg lissom havna på post nr 4 eller 5.. og da er jeg jo ennå på side nr 1!! hehe

og jeg har jo allerede lest alle sider.. ville bare se den siste nye posten!!

 

nå er ikke jeg en av de som klager på å måtte scrolle.. det gjør meg ikke noe.. men den "wiew..." den kan dere bare ta vekk azza!! hehe

 

merkelig... for jeg bruker den hele tiden... og den fungerer hver gang for min del....

Jeg tipper det har litt med cookie-innstillinger å gjøre. Jeg har blokkert nesten alt av cookies på min pc på generell basis. Ulempen er at jeg eventuelt mister disse funksjonene, må logge inn på ny hele tiden osv...

Men jeg er nå litt paranoid og tror BF selger opplysningene mine til Sett&Hørt. :anger:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med en liten bagatell da, kanskje flere som har opplevd det samme, når man trykker på linken som man får tilsendt på mail ved ne innleg, så trykker man og okmmer fre, men man havner på siden før f.eks side 2, mens det siste innleget er på side 3, er dette tilfeldighet eller noe dere bør se på?

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår