roadbloc Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 noen som har noen bildvd`er å anbefale? jeg vil gjerne ha adressen til siden jeg kan bestille fra også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 gå på http://www.mcoslo.no også velg MOTOVIDEO i menyen til venstre... Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Du kan gå inn å se på Dukevideo.com.. Der finner du maaange bilfilmer... Jeg vil anbefale deg å skaffe deg: - World Greatest Rally Cars - Motorsport Mayhem - Nyeste High Octane filmen Har akkurat skaffa meg Bilsport: Action Events 2004 og Max Power: VIP Pass, så nå blir det tv tryne ;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg vil anbefale: - Gatebilfilmene :D - Drift bible - High Octane overboost - Ghost rider Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by jødahl Jeg vil anbefale: - Gatebilfilmene :D - Drift bible - High Octane overboost - Ghost rider Sisnevnte er vel ikke bil, men absolutt å anbefale! Den(/de) er grimm(e) =) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Du kan gå inn å se på Dukevideo.com.. Der finner du maaange bilfilmer... Jeg vil anbefale deg å skaffe deg: - World Greatest Rally Cars - Motorsport Mayhem - Nyeste High Octane filmen Har akkurat skaffa meg Bilsport: Action Events 2004 og Max Power: VIP Pass, så nå blir det tv tryne ;) Fortell hvordan Bilsport filmen var. Jeg har tenkt å kjøpe den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Kan anbefale deg de samme videoene som El Satanical nevnte, men også plusse på Bestmotoring videoene da de er ekstremt fete å se på. Inneholde banekjøring med "vanlige" biler mot hverandre som F.eks. Supra, RX7 skyline osv og så er det Touge Showdown med diverse ekstreme biler og div annet små snacks. Kan bestilles fra www.dvdstrax.com Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg