BeemerZ1 Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 En kamerat skal ha seg skjerm til X-box i bilen. Den skal helst være litt stor, f.eks. 8" og monteres på dashbordet. Bruksområde blir det meste ettersom X-boxen er moddet. Noen som har anbefalinger og evt. priser å komme med? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Er det noe krav om hvordan spenning denna skal gå på? Jeg vet det finnes skjermer til xbox som kan monteres på xbox'n slik at det blir som en laptop, men jeg tror disse går på 230V. Skal ikke banne på det, men kan være verdt og sjekke ut. Ellers så finnes det masse pakker til xbox som gir deg forskjellige video-utganger. Alt fra scart til s-video til d-sub (vanlig gammel 15pins dataskjerm) til composite ..... lista er LANG!. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 nå er ikke 8" så vanlig da... men er det veldig dumt med 7" eller no sånt? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Skal bare ha en vanlig skjerm til bil som står i dashbordet. Dvs 12V. X-boxen skal stå bak, så skjermen skal ikke monteres på denne... Helst 8-10", men hvis det er vanskelig må det bli en god 7 eller 7,5" Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hvor stor er en Originally posted by ALJ_GSi 7" eller no sånt? :D :D :D :D :D :D Kjøp deg en 7" skjerm av Soundpressure.no Skikkelig bra saker det! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Morel Hvor stor er en :D :D :D :D :D :D Kjøp deg en 7" skjerm av Soundpressure.no Skikkelig bra saker det! Mvh Pål Ja, det var han jeg regnet med ville komme med noe. Venter i spenning... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 får inn noen helt ny 2005 modeller på tirsdag med ir transmitter innebygget. kan si ifra på neste mandag om de er no bra. (skal til østreike nest uke skjønner du) månedskifte januar februar får jeg kanskje inn de skjermene jeg pleier å selge også, de er også fine. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg