tobbern Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by BMW324TDa IKKE LOV!!! Da eg leverte inn skiltene til oppbevaring på ene bilen min, ble de makulert med en gang, for eg hadde tatt av det noen millimeter i kantene.. Fader alle gode ider blir skylt ned toaletet så fort jeg kommer på dem:( Sa de noe om man kan få bot e.l. hvis du hadde trimmet dem? Mvh tobias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Det er vel tukling med offentlige utstedt dokument, så det kan vel styres inn på dokufalsk kjenner eg de rett. Men dette er bare en tanke. Ikkje no eg vet med sikkerhet. 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jete Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Jeg kjørte med skilte mitt sånn som på rxen, ble stoppa ikke bare en gang på en uke. De mente ikke skiltet var synelig når jeg møtte dem heller ikke synlig i fotoboks. Masse fram og tilbake om de skulle gi meg bot. Greide å prate det ifra meg:D De mente også det var bedre å ha det i frontruta. Dette var skedsmo polti som stoppet meg begge gangene:mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ang kutting av skilt - Greit nok at de makulerer det når det blir innlevert, men blir det stress når en blir stoppet også? Har kutten en cm på hver side for å få skiltet inn i skiltramme .. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Ref. til topic her, ikke lag nye tråder når tema allerede har flere tråder fra før! Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg