Dani Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hei jeg har en Mitsubishi lancer 92 modell, og da jeg var ute å kjørte forleden dag forsvant strømmen til cd-spillern, klokka og lyset i taket. Klokka kommer på igjen med utrolig lav lysstyrke når jeg kjører, men forsvinner så fort jeg prøver slå på lyset eller radioen...Har sjekket alle sikringene, og det er ingen av dem som er gått. Noen som kan ha noen ideer om hva som er gått galt og åssen jeg kan fikse det? Hilsen Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 De tingene du nevner pleier å være så samme krets. Var jeg deg ville jeg sjekket ledningene til releet, og mulig det er jording som ikke er god nok. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg