R666 Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Da skal jeg ha meg ny bil, har kikka litt rundt nå men greier ikke bestemme meg. Fannt ut at Ford har kommet med en Fiesta med litt motor. Noen som vet noe om denne bilen? Er det verd å kjøpe den? eller skal jeg lete litt mere etter rett bil? :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Puff Da skal jeg ha meg ny bil, har kikka litt rundt nå men greier ikke bestemme meg. Fannt ut at Ford har kommet med en Fiesta med litt motor. Noen som vet noe om denne bilen? Er det verd å kjøpe den? eller skal jeg lete litt mere etter rett bil? :D Håper virkelig det er en bra bil og at den er noe og satse på. Fader`n har nemlig bestilt seg en. Alt vi har lest om bilen så langt er bare positiv omtale, bl.a. i det seneste nummeret av Fast Ford:) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Den fikk positiv omtale i TopGear sin episode som gikk 26.12.04 i England. 2.0 16v 148hk 0-100 på 7.9 men hvis du har noen kroner å bruke på bil, er heller ikke denne å forakte: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=541142 :) Selv prøvekjørt den og ganske så fornøyd med den.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg