bmwm1 Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Selger denne bilen meget billig ved hurtig avgjørelse. For info se link: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=629709 Kom med bud,men ikke tull. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Hva er meget billig ? tilstand på g-lader ? :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 G- laderen er i topp stand, har netopp vært trykk test på den, da ladet den 0,75 bar. Prisen er nesten halve av listepris tenker jeg. Har du penger i løpet av DENNE uken kan prisen diskuteres. BUD sendes på PM, MAIL,SMS, eller ring. MONEY TALKS----> BULLSHIT WALKS. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by bmwm1 G- laderen er i topp stand, har netopp vært trykk test på den, da ladet den 0,75 bar. Prisen er nesten halve av listepris tenker jeg. Har du penger i løpet av DENNE uken kan prisen diskuteres. BUD sendes på PM, MAIL,SMS, eller ring. MONEY TALKS----> BULLSHIT WALKS. 0,75 bar med hvilket størrelse ladehjul? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Hei du, beklager jeg har rett og slett ikke peiling på VW i det hele tatt, jeg fikk det bare fortalt, bilen starter og går godt, meget godt på vinterføre det er alt jeg kan si, og flere kompiser som har hatt G-60 sier G-laderen høres god ut. Interesert i å kjøpe bil ??? raskt?? ta kontakt. Ikke interesert i å KJØPE bil,bare skrive, skriv brev til nissen eller mor di, IKKE skriv noe her da er du snill Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by bmwm1 Hei du, beklager jeg har rett og slett ikke peiling på VW i det hele tatt, jeg fikk det bare fortalt, bilen starter og går godt, meget godt på vinterføre det er alt jeg kan si, og flere kompiser som har hatt G-60 sier G-laderen høres god ut. Interesert i å kjøpe bil ??? raskt?? ta kontakt. Ikke interesert i å KJØPE bil,bare skrive, skriv brev til nissen eller mor di, IKKE skriv noe her da er du snill Utifra dine uttalelser så frister det faktisk ikke så mye.... skulle man hørt på alle som "hører" om en lader/motor er bra så hadde man nok endt opp med katta i sekken ofte.... tilstanden på G-lader er alfa og omega på disse bilene... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Skrev ikke jeg over her at du kunne skrive brev til noen andre enn å skrive dine meninger om ditt og datt her på denne tråden, du kan sende meg "prat" på PM som jeg har skrevet over også. Dette er forøvrig ikke noe katta i sekken bil, da den er selges til første mann som har 38000kr, er ikke det billig vet ikke jeg. OG VÆR SNILL NÅ....... SPØRSMÅL,KOMENTARER, OG LIGNENDE, _VÆR VENNLIG SKRIV EN PM,MAIL,SMS eller gjerne ring. PÅ FORHÅND TAKK.. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Kan ta en BMW E-30 med 6er+ litt penger i bytte også, men må ha skilt og være EU-ok da. Eller kom med bud.. Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm1 Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Bilen går super billig før fredag da jeg har en annen bil jeg skal kjøp... Høyeste bud over 25000kr får bilen hvis du kommer med cash før fredag den 28/1.. Men den prisen vil den ikke ha etter helgen. Dette er under HALV PRIS.. Ring,sms,mail når som helst på døgnet... Vær rask Siter :fingers: Biler er laget i Tyskland. Fremkomst middler er laget i Japan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=62786 Får jeg solgt denne så har jeg 25k til deg :D har 15k cash nå . Trenger virkelig en passat 4x4 her i dombås! Hva er catchen egentlig? den er jo blodbillig.... ingenting muffens med den? bare jeg får solgt golfen så blir det handling :) men har ikke så godt med tid ser jeg ... Får du tatt bilde av motorrom å sende til meg på mail? Perry@calibra.no Mvh: Perry Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg