Gå til innhold

Selges: 72-modell BMW 1602

Ranger emnet


ha|||on

Anbefalte innlegg

EU-godkjent sommeren 2004. I daglig bruk. Trenger noe omsorg (bakaksel, slitte bremser), og bilen er ikke særlig pen, men det er en god bruksbil/vinterbil/prosjekt.

 

Ettersom bilen er veteran er det gratis omregistrering, årsavgift koster 175,- og billig forsikring (800,- per år for full kaskoforsikring, og da er bilen forsikret for 20 000).

 

Ikke heftelser. Selges fordelaktig ved rask avgjørelse.

 

Bilen står i Ski i Akershus (20 min øst for Oslo). Send PM, email eller ring ved interesse.

 

Email: al-aas@online.no

Tlf.: 41 91 55 42 / 64 86 50 50

 

 

1602.jpg

 

1602%20(1).JPG

 

1602%20(2).JPG

 

1602%20(4).JPG

 

1602%20(5).JPG

 

1602%20(6).JPG

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7500?

 

2-dørs eu-godkjent veteran og udødelig klassiker til den prisen er vel bare å kjøpe vel? Har forsåvidt ikke mulighet til å hente den... Hvis du skal til Bergen i nærmeste fremtid så kunne det jo kanskje vært aktuelt!

 

Er vel ikke så veldig mye farlig rust hvis den er godkjent eller?

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk til Bergen i natt, men har bestilt togreise, og så må jeg jo ærlig innrømme at det nok ikke er den mest komfortable bilen å kjøre over fjellet med, selv om det hadde gått fint. :)

 

Jeg vil ha 7500,- for bilen, ja.

 

Den har 100% diff.-sperre, så det er en ypperlig bil også på vinterføre.

 

Det er noe overflaterust på fronten av panseret og noe nede i motorrommet, men det er som Andreas_1 sier ikke farlig rust. Bilen er ikke noe smykke, den har noen bulker, men er en ypperlig bruks-veteran som kan bli fin dersom man spanderer noe tid på den. Det som er litt morsomt er at det er utgaven fra før -73, så denne har kromgrill og de runde baklyktene. Det var derfor jeg kjøpte den! :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår