Gå til innhold

Min Golf 3 GTI

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jo ikke sammenligne med en 2er.

16v 2er og 8v 3er går jo nesten likt.

Og jo den er slapp..

Bare ha friskt med turtall og god fart så gåre unna se

Svar:

Nå spørs det jo åssen 16v i 2er du sammenligner da, KR ell PL, KR'en går jo som bare f... hvis du har en motor som ikke er i hjel kjørt da, mens PL'en (129hk) er slapp som faen. Dette er to vidt forskjellige motorer.

Og 3er GTI 8v motorsett er et stusselig kapitel for seg selv.(har selv tilgang til en slik bil daglig, god bil å kjøre er det)

Kommer jo ann på om man kjøper bil for ha en frisk motor ell om man kun skal cruise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silvern

kan jo ikke sammenligne med en 2er.

16v 2er og 8v 3er går jo nesten likt.

Og jo den er slapp..

Bare ha friskt med turtall og god fart så gåre unna se

Svar:

Nå spørs det jo åssen 16v i 2er du sammenligner da, KR ell PL, KR'en går jo som bare f... hvis du har en motor som ikke er i hjel kjørt da, mens PL'en (129hk) er slapp som faen. Dette er to vidt forskjellige motorer.

Og 3er GTI 8v motorsett er et stusselig kapitel for seg selv.(har selv tilgang til en slik bil daglig, god bil å kjøre er det)

Kommer jo ann på om man kjøper bil for ha en frisk motor ell om man kun skal cruise...

je ser itte vitsen med å ha heftig motor egentlig, bare utgifter syns jeg :P

je vil ha en bil som ser pen ut, ikke som river seg fra asfalten så fort du ser på pedalen, cruise style er mer meg.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No tips til hva jeg kan adde til bilen min?

Sitt å tenker på div ting, men finner ikke noe som frister av noe slag..

Det jeg har bestemt meg for er :

Zender Panser med Bad Look og scoop

Hovedlykter ( Bestillt, angel/xenon )

Baklykter

Scorpion Eksos.

Noe tips til mer?

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

jeg å er litt mer slik "cruise" menneske og liker at bilen ser bra ut utvendig. Dyrt å ha bil i norge og hvertfall med heftig motor og alt det der. selv om jeg ofte kunne tenkt meg litt mer "power" ved visse forbikjøringer osv... ;)

Enig med deg der!

Før så har jeg syns at motor var alt, men etter at jeg fikk bil selv så har jeg funni ut at det billigste er å ha noe som ikke drekker så sinnsykt mye.

Grunnen til at jeg kjøpte denne var at jeg fikk den til en grei pris, og den er så og si strøken! Om det er gti, 1.6, 1.8 driter jeg egentlig i, hvis det er forsikringa han derre karen som sa det ikke var no vits å kjøpe seg gti sa så er det ikke noe problem å betale den.

Denna har også akkurat nok "power" til slike forbikjøringer du nevner :P

Men men, kunne gjærne hatt en bil med rå motor jeg, hvis noen hadde betalt bensin og bøter!

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... jeg har en 1.6 jeg og har aldri noe problem med å kjøre forbi:D Klart, det er ingen racer, men du klarer fint å kjøre forbi folk, og det går fortere enn du egentlig har lov å kjøre likevel.

Er bare å få'n ned i 3de gir det også kommer du forbi det meste :op

Så igrunn, så er det liten vits med så stor motor når du egentlig ikke får brukt den, med mindre du skal kjøre på bane da eller vil bli lappeløs og få utrolig DYRE bøter :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by chr1z

Hm... jeg har en 1.6 jeg og har aldri noe problem med å kjøre forbi:D Klart, det er ingen racer, men du klarer fint å kjøre forbi folk, og det går fortere enn du egentlig har lov å kjøre likevel.

Er bare å få'n ned i 3de gir det også kommer du forbi det meste :op

Så igrunn, så er det liten vits med så stor motor når du egentlig ikke får brukt den, med mindre du skal kjøre på bane da eller vil bli lappeløs og få utrolig DYRE bøter :D

EY!!

NOEN SOM HAR SKJØNT DET HER!! :D :D

:op :op :op :usa: :usa: :dude: :dude: hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ganske så enig med det dere sier..

Jeg personlig har ikke stort behov for masse hestekrefter, eneste jeg gjør er og cruise rundt, og kjøre til oslo i ny og ne. Og da trenger man jo egentlig ikke så mye gamp..

såklart det frister med litt ekstra pulver under panseret når du ligger bak en bra bil. Men det trengs såklart ikke..Og spesielt i denne delen av landet med snø og guffete vei halve året.for og ikke glemme alt politiet :)

Kort og godt, 90 hk holder til cruising og enkle forbikjøringer:) men ikke no råkjøring akkurat

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

er ganske så enig med det dere sier..

Jeg personlig har ikke stort behov for masse hestekrefter, eneste jeg gjør er og cruise rundt, og kjøre til oslo i ny og ne. Og da trenger man jo egentlig ikke så mye gamp..

såklart det frister med litt ekstra pulver under panseret når du ligger bak en bra bil. Men det trengs såklart ikke..Og spesielt i denne delen av landet med snø og guffete vei halve året.for og ikke glemme alt politiet :)

Kort og godt, 90 hk holder til cruising og enkle forbikjøringer:) men ikke no råkjøring akkurat

ennå en til! dæven.. hehe :P

Syns det er mer fett med en bil som ser pen ut en no som går fælt.. Mange som driv å prøver å få meg til å gi på når de ligger bak, bare gliser te dem når dem fiiser forbi i håp om at snuten ligger frammi der å lurer :D

men et spm. Hva betalte du for angel eyes lyktene? Har bestillt meg noen in.pro Angel eyes / xenon lykter fra powerzone i dag te 3500,- lurer på åssen det blir sjåandes ut på bilen.. :rolleyes: :rolleyes:

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dragcar kiddie

der er jeg totalt enige med dere folkens.

Hvorfor kjøre fort og jævlig når en kan cruise og nyte livet med en bil som hvertfall ser bra ut.

ved felles kjøring og slikt til div treff og stevner så blir det stort sett til at en BØR og helst MÅ kjøre pent,og da blir det mye triveligere og se på "evt oppmerksomheten" som tilskuere beundrer(nemlig bila våre;) ) + at purken ikke mistenker noe som helst hvis de har "sett og hørt om en gjeng som kjøre fælt".

" To fat and slow to fly "

:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

dragcar kiddie

der er jeg totalt enige med dere folkens.

Hvorfor kjøre fort og jævlig når en kan cruise og nyte livet med en bil som hvertfall ser bra ut.

ved felles kjøring og slikt til div treff og stevner så blir det stort sett til at en BØR og helst MÅ kjøre pent,og da blir det mye triveligere og se på "evt oppmerksomheten" som tilskuere beundrer(nemlig bila våre;) ) + at purken ikke mistenker noe som helst hvis de har "sett og hørt om en gjeng som kjøre fælt".

" To fat and slow to fly "

:op

Kunne ikke sagt det bedre sjøl om jeg ville det! :P

Sku nesten tatt en mjøscruise en gang da. :P hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider