Dulle Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Ærlig talt..dette er ikke noe jeg egentlig lurer på selv, siden jeg liker å fikse ting på måten de skal fikses på..men..jeg småkrangløer litt med en kompis som har kommet på, eller blitt fortalt av en av de meget bilkyndige Opel-kameratene sine at det er en direktr GOD idè å LODDE bremserør... Nå har jeg da to spørsmål.. Hvor mye trykk blir det egentlig i et bremserør? Og Hvor holdbart er det å lodde et fuckings bremserør? De hadde jo liksom kobberrør og nippler rett ved siden av loddetinnet på Biltema, til en veldig liten penge, så valget var vel enkelt... Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 utrolig hva man kan finne på en sen søndagskveld da biltema er stengt og loddetinnet står på hylla... uten at jeg vet fasit svaret, så tror jeg ikke jeg ville lodda bremse røra mine! Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sneaker Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Sånn rent isolert sett på lodding, altså type hardlodding, så er jo dette en meget sterk binding. Men hvor effektivt/realistisk dette er på bremserør vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Min til venstre, ganske holdbart hvis du hardlodder. Som du ser har den pinnen blitt vridd 180 grader uten å løsne fra stykket i bund. Men dette var lodda med sølv da. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg