steffen karlstad Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 ønsker og kjøpe 1.5 liter turbo motoren som sitter i cherry gtt eller lignende som passer i nissan sunny 86-89 modell alt av innteresse eller forslag Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Bluebird turbomotor? =) Hvor har du motorfestene dine? Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 det sies at blubird turbo motoren ikke passer men vis du har er det innterisangt;) Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Har en bluebird turbomotor ja, mangler grenrør, vannpumpe og diverse slanger, ellers hel. Det som sitter sammen: Bunnpanne, blokk, topp og innsug. Løst: Fordeler, dynamo, turbo, starter Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 sleng ut et par bra bilder også motor familie nummer (ca18det eller rb26dett foreksempel) er turbo gåen, motor veldig sjabby? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Sletta desverre alt jeg hadde og eide av bilder i går, men motoren ligger i garasjen hos muttern, så kan ta bilde en dag jeg orker å gå ned :P Fri hele uka, så må gå seg til det. Det er en CA18ET, dvs, innsprut og singelkam 8v. Turboen har låst seg, men skal se hvor enkelt det er å overhale den selv. Fikk disse motorene i Silvia S12 og Bluebird Så kom CA18DET i 200sx S13 Så kom CA20DET i 200sx S14(a) Disse motorene er ikke like, dvs, du kan ikke ta hva som helst av deler å bare putte over, men noe skal da vel kunne passe, er rimelig lette å trimme disse motorene Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 dette blir lite innteresangt etter som det er en ca motor som ikke passer på mine motor fester Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 er innterisert i alt som er av motorer til min nissan sunny 86-90 Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg