Kallas Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Noen som kan anbefale en aktiv sub som ikke er altfor dyr, maks 3-4k? Den skal stå i en Opel Frontera, min far som skal slå seg løs, hehe ;) Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 hvorfor ikke bruke et bra element og bygge en :D Har testa noen aktive suber, men det jeg har funnet som det største problemet hitill er at fleste parten av kassene er jo bare plastikk dritt. Noen merker har jo ordentlig mdf kasser, men det er ikke mange. si ifra viss du trenger noen til å bygge en aktiv sub til deg. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Skal nok innrømme at jeg har tenkt tanken ja, er jo morro å bygge selv også, men så er det jo det at det er så forbanna kaldt ute nå:mad: men hvor mye skulle du hatt for å bygge en aktiv subb, med et greit element? kassa må helst ikke bli så altfor stor, så elementet blir vel en 10" tenker jeg :D Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Litt OT men hva er forskjellen på en aktiv og passiv bass? Og aktiv og passivt delefilter? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 En aktiv sub har forsterker innebygd i kassa, mens på en vanlig sub så må man kjøpe forsterker ekstra, hvis du skjønner :P er ikke sikker på det med filteret, det kan nok noen andre forklare, hehe.. Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Kallas En aktiv sub har forsterker innebygd i kassa, mens på en vanlig sub så må man kjøpe forsterker ekstra, hvis du skjønner :P er ikke sikker på det med filteret, det kan nok noen andre forklare, hehe.. ÅÅja, då forstår seg. Takk skal du ha. Visste det egentlig, men hadde glemt det:) Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Et aktivt delefilter er den beste løsningen. Da blir signalet filtrert/delt opp FØR forsterkeren(e). Et passivt filter blir brukt mellom forsterker og høyttaler. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Da vet vi det og :D Er mye man skal lære, hehe Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by Kallas Noen som kan anbefale en aktiv sub som ikke er altfor dyr, maks 3-4k? Den skal stå i en Opel Frontera, min far som skal slå seg løs, hehe ;) Mulig dette er reklame, hvis det er tilfelle så kan dere fjerne dette. jeg har to demobrukte aktive subber som skal bort billig... send mail eller pm for mer info. Anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg