ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Var jo smart av deg å lage donuts på shell i vegsunde da...... Der er det jo purk 24/7... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Rett og slett uflaks. Ikke mange på forumet med rwd som ikke slenger litt nå og da :) Du visste vel at man kan miste lappen for sladding og burning, og politiet ser ikke på omstendighetene rundt kjøringen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by ragua Var jo smart av deg å lage donuts på shell i vegsunde da...... Der er det jo purk 24/7... Ditta har du greie på hører jeg.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by S2alek` Ditta har du greie på hører jeg.... :rolleyes: Tja, var ikke jeg som ble busta... :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by ragua Tja, var ikke jeg som ble busta... :D Nei. så sant så sant... Men ikke kom å si der er purk 24/7, da haddakje det vært en kjeft igjen me lappen i Ålesund & Omegn :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 nei men der er ofte purk. Møter vertfall ofte politibilen der. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by S2alek` Nei. så sant så sant... Men ikke kom å si der er purk 24/7, da haddakje det vært en kjeft igjen me lappen i Ålesund & Omegn :op Originally posted by ragua nei men der er ofte purk. Møter vertfall ofte politibilen der. Dette kan vi sikkert diskutere i maaange dager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Originally posted by Dr_S Når man er bilfører i dagens Norge, balanserer man ofte på en smal kant av hva som er innenfor Lovens rammer...:) Og jeg er temmelig sikker på at du VISSTE risikoen var tilstede når du gjorde dette, så det er bare å ta det som en mann. Selvfølgelig dritkjipt å miste lappen, men nå har de da 3 uker på å gi deg tilbakemelding, siden du ikke samtykket i beslaget. Vi kan ikke anklage politi for å være rasshøl når det er vi selv som har gjort en feil...Hvor teit det enn høres.. enig der. politiet gjør jo jobben sin. jeg har mista lappen flere ganger jeg, og fått bøter, men jeg klager ikke på purken for det. det var jo MIN EGEN skyld.:rolleyes: Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Kamerat av meg miste lappen i 3 mnd for en breisladd ut av et kryss engang, og da var det ikke overdreven burning engang... Han ringte purken hver dag og sa han trengte lappen for jobben... fikk den tilbake etter 2 uker... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Først, tosk bjørn Originally posted by bjirn du drar ikke donuts, du spiser de. til pass for deg. Og alek ditta var for dumt, og må si at jeg føler med deg, selv om det aldri var så mye selvforsynt så er det for jævli. Alle som har lappe har nå brutt en lov eller 10, så kom ikke her og si at det bare er denne gutten som er "forbryter". Bare denne gutten hadde litt for lite flaks og ble tatt. Og jeg kan ikke huske å sett purk der 24/7, men kanskje dem er meget flinke til å kamuflere seg da, skli inn i "befolkningen" og omgivelsene???? Også til alle dere som mener alek syter, ja han dreit seg ut og veit det nok utmerket selv, er ikke vits i å GNI det inn vell, hadde sikkert holdt med 1 "voksent" svar... Men den utklippet i fra lovsamlingen var ikke dumt thumpsup mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Tommy pass de eller så ringer jeg å sier hva du gjorde en gang i desember:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by vr6R Tommy pass de eller så ringer jeg å sier hva du gjorde en gang i desember:D "Den har vi ikke sett" :cool: Nei no Gunnar så skjønna eg ikkje ka du meina, det var jo tvang, blei jo regelrett trua til da, og gjorde det kun for å beholde livet :D Også hadde jeg et lite håp om at noen ble svimmel og måtte spy, for det begynte å bli trangt i ferga med 7 stk (el ka vi var på det meste) i bilen også donuts :D Men for all del konge BRUKS-bil, evnt bruk opp bil. :P Og dessuten var alle de "troverdige" vitnene påvirket av et dyyyypt alkohol inntak. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by vr6R Tommy pass de eller så ringer jeg å sier hva du gjorde en gang i desember:D Bare ikke fortell en ting, jeg satt vel på der også :D hehehe... Og til alle dere andre som synst jeg syter så jææævli, så vil jeg selv påstå att jeg både tar d som en "mann" + at jeg selv synes jeg ikke syter så voldsomt som dere "bedrevitere" syns jeg gjør! Men, men.. Det får jo være opp til kvar enkelt! Men uansett så synst jeg purken kan "prioritere" LITT andre ting, en "rånere" / ungdom som "leiker" seg litt på snøven/isen! En bot er greit nok, men å ta fra meg lappen for ditta LILLE der synst jeg var BAK mål... Værtfall når d var på en slik plass! Kanskje dere fikk mere å krangle over nå? ... elr?;) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by S2alek` Bare ikke fortell en ting, jeg satt vel på der også :D hehehe... Og til alle dere andre som synst jeg syter så jææævli, så vil jeg selv påstå att jeg både tar d som en "mann" + at jeg selv synes jeg ikke syter så voldsomt som dere "bedrevitere" syns jeg gjør! Men, men.. Det får jo være opp til kvar enkelt! Men uansett så synst jeg purken kan "prioritere" LITT andre ting, en "rånere" / ungdom som "leiker" seg litt på snøven/isen! En bot er greit nok, men å ta fra meg lappen for ditta LILLE der synst jeg var BAK mål... Værtfall når d var på en slik plass! Kanskje dere fikk mere å krangle over nå? ... elr?;) Mvh Du kan selge dop til 14 åringer for så å banke kjerringa og allikevel få mindre straff en for å spinne et par rundinger! Syykt land:rolleyes: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 alex dont be a crybaby;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg