ha|||on Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Div. E36, E30 og M-Roadster på "track day". Ser ut som om de har de riiiiiimelig gøy. Enjoy! http://www.mobisux.com/tabla/files/Mobikrog%20Part%20II.wmv 111 MB. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Å MAMMA For en mentalt sykt sinnsykt bra fet konge tøff rå Driftevideo hehe ja ser ut som noen virkelig storkoste seg på den banedagen.. Og heftigt filmet også.. Takk for den gull linken altså.. Seriøst en høydare! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Bra film, bra redigert, bra filma!! Men musikken ødela SYKT mye!! Hørte allt for lite bmw sekser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Pudding Å MAMMA For en mentalt sykt sinnsykt bra fet konge tøff rå Driftevideo hehe ja ser ut som noen virkelig storkoste seg på den banedagen.. Og heftigt filmet også.. Takk for den gull linken altså.. Seriøst en høydare! Henger meg på puddingen her :P Diggbar video, takker for den linken :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Hehe, enig - det er SKIKKELIG glisefilm! Vi skal slå den til sommeren, Pudding? JAJAJAJAJAJA! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by ha|||on Hehe, enig - det er SKIKKELIG glisefilm! Vi skal slå den til sommeren, Pudding? JAJAJAJAJAJA! Men så bra, da har vi en avtale :D Får se om jeg kjøper meg bmw til høsten selv også når peugeotten dør... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Pudding Men så bra, da har vi en avtale :D Avtale! Originally posted by Pudding Får se om jeg kjøper meg bmw til høsten selv også når peugeotten dør... Høres ut som en god plan det også... ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 ikke når, men hvis.. Drittbilen ser ut til å ha evig liv....:D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Sånn skal det faen meg gjøres! Deilig amatørvideo, gleder meg som faen når jeg er klar for tracken:D Start today, expand tomorrow! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Grom film.. likte spesiellt kjøringa til han i gule E36n.. :D Bra skills på alle sammen egentlig.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 åå fy feite for en kjøring så ut som om de folken hadde roen på drifting ja......bare 1 ting å si: KONGE:D Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg