C0bra Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Har ett problem i bilen, den mister kjølevæske(har nesten ingen ting igjen) og det er dassvått inne på gulvet i bilen(mest på venstre side). Har ikke fått undersøkt så mye, for jeg oppdaget det nå nettopp. Men jeg har skrudd av de to små dekslene på hver side av midtkonsollet, når jeg tar inn på baksiden av tankene som er der, blir jeg våt på fingrene. Jeg holder på å finne ut hva det er nå, men er det noen som har noe peiling på hva det kan være? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 sikkert noen pakninger som er gåene, det går 4 stk rør (mener jeg å huske) på venstre sia av midtkonsolen og inn i en liten radiator, så jeg ville nokk tro at det er no pakninger som er gåene der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Det er 3 rør på min bil, men det så ikke ut som det var der det lakk. Det er flere renninger over hele boksen, så er vel mulig det er registeret som har tatt kvelden.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg