Flasher Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Luisi kobra Har akuratt bestilt meg nytt ratt, fra mobilsentrum.. er skeptisk siden det er mobilsentrum, men jeg slo til.. 1200kr med boss, noe jeg syns er ganske så bra pris.. Luisi ratt, er det kjent merke? Hadde en golf før med ett luisi ratt i, flere som har? Sportrat fra Luisi. Kompakt modell på 32 cm. TÜV godkjendt. Leveres uten rattnav. Se vårt store utvalg av rattnav. Dem har rattnav til veldig mange biler..! http://www.mobilsentrum.no Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg hadde luisi-ratt i volvo`n, oper`n, sunny`n og toyota`n faktisk! Vært litt sånn avhengig av å bytte ratt i alle bilene;) Golfen satt det omp-ratt i når jeg fikk den og focusen er det ikke bare å bytte ratt i.. Men rattene er kjempefine de, og bossene pleier å fungere bra, også med tanke på å få tut og blinklys til å virke! Jeg betaler ca 500 kr på mekonomen for ratt og boss.. Litt rabatter, men likevel.. Men de har ikke vært så fancy som det du har kjøpt da! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Kjip etterligning av Momo Millenium? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 d momorattet så dritfett ut Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Flasher, har du fått rattet? isåfall, hva syns du om kvaliteten? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 heisann ja, jeg har fått og montert rattet.. jeg syns egentlig att det var veldig greit.. godt å holde i, og bra grep.. var liksom ikke plastikk-grep.. hehe :) Så var verdt penga i allefall, det var mitt inntrykk :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 tror jeg får bestille meg ett selv også, men er visst utsolgt nå, lager vare igjen i februar. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hvor finner du disse rattene på mobilsentrum? finner ingentingen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=391129046&n=1298717351&pn=1298717531 Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 syns forresten att det var passe stort.. skulle gjerne kjøpt ett med farge, men var på en måte mer cleant uten :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Fint det rattet! Begyner vel bli orden på omega'n nå? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 ja, begynner da å bli _litt_ orden på ting da, men har gått sakte.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Jostein Kjip etterligning av Momo Millenium? Kanskje det er momo som har hermet etter Luisi:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Luisi kobra Har akuratt bestilt meg nytt ratt, fra mobilsentrum.. er skeptisk siden det er mobilsentrum, men jeg slo til.. 1200kr med boss, noe jeg syns er ganske så bra pris.. Luisi ratt, er det kjent merke? Hadde en golf før med ett luisi ratt i, flere som har? Sportrat fra Luisi. Kompakt modell på 32 cm. TÜV godkjendt. Leveres uten rattnav. Se vårt store utvalg av rattnav. Dem har rattnav til veldig mange biler..! http://www.mobilsentrum.no fulgte det med TUV papirer på ditt ratt fikk mitt på mandag, men det var ikke med noen papier på at det var godkjennt. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Luisi ratt blir ikke godkjent,finnes ikke papirer på disse.. Selve rattene er vel så som så,men rattnavene Luisi lager er ikke typegodkjent for de respektive bilene de skal stå i,så du må se langt etter at dette blir godkjent,dessverre.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg