isak Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 hei, jeg og en kamerat driver og monterer nytt lydanlegg i en 244. Er nybegynner innen bilstereo, har kun lest det som er å lese om emnet. Jeg har laga en tegning av hvordan anlegget sånn ca. kommer til å se ut, og streka opp kabler der jeg TROR det skal være. Er det noen som vet om det stemmer, eller er det helt på jordet? =) Kom gjerne med tips og synspungterhapyhappy Basskassa er ferdig med monterte bassere, komonentsystemet er også handla inn. . . . . .. . ... . ... .... .. .. .. .. .. . . . ... . .. .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 det ser riktig ut det der. trekk signal og strøm på hver sin side av bilen så blir det bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by ALJ_GSi det ser riktig ut det der. trekk signal og strøm på hver sin side av bilen så blir det bra. godt å høre:) hva med strømkablene? burde jeg trekke 2 kabler, 1 til hver forsterker, eller går det bra med et T - ledd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 du kjøper en forgrener (eller ett T-ledd som du sier), og har den baki koffertrommet, skrur den fast i kassa eller lignende.. husk på grov nok kabel fra batteriet og bak da :) og minst like tykk jording!! Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 har forresten bilde av kassa: http://www.volvo.er-mandig.com/upload/IMG_9388.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg