Rockford Seat Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Jeg har nå store planer om å stille med boxen min i en eller annen expert klasse. Utstyr tror jeg de fleste vet.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 tja litt....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Kommer vel til å stille i Expert Unlimited om ting går som det skal.. Har mange faktorer som sinker meg nå, men håper ting går i havn etterhvert... Har et dashboard som må støpes fra bunn av, som mangler noe deler, får ikke begynt på det før jeg har de delene.. :( Utstyr : Hovedenhet : Pioneer ODR RS-D7 DSP : Pioneer DEQ-P90 Forsterker mid/high : Soundstream Human Reign 4 (Ren Klasse A) Forsterker low/sub : Soundstream Human Reign 4 (Ren klasse A) High : Scan Speak R2904/70000 ringradiator Mid : hemmelig Low : hemmelig Sub : hemmelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar s. Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 eg blir me til sommeren ja.:D samme klasse så i fjor pro und. utstyr er usikert enda ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Tipper jeg skal forsøke meg hvis alt blir ferdig. Bilen blir en A4 TQ og med utstyr fra Soundstream hvis alt går som jeg vil. Klasse er ikke helt sikkert. enten lyd eller proff. Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by TAG Tipper jeg skal forsøke meg hvis alt blir ferdig. Bilen blir en A4 TQ og med utstyr fra Soundstream hvis alt går som jeg vil. Klasse er ikke helt sikkert. enten lyd eller proff. Kan jo være jeg har noe annet spennede til deg innen du skal bygge også da Tor Alfred:D ;) mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Er det noen som vet om hvordan klassene blir til sommeren? Blir det samme "sirkuset" som ifjor, med sammenslåtte klasser? :rolleyes: Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Det er det vel bare Ketil som vet. Men jeg regner med at det kommer helt ann på hvor mange biler det blir i Proff/Expert klassene. Kan jo virke som det kan bli endel biler i de klassene da... Det som vil påvirke hvilken klasse jeg skal stille i er om det er noen andre i den klassen. Jeg gidder ikke å stille i en klasse hvor jeg vil bli alene, så hvis f.eks Anders og Lars Ove stiller i expert unlimited så gjør jeg det også. :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 bil : Renault Clio spiller : Alpine 9833 2 stk audio control EQT front sett : alpine spx107/amega q-comp 5.1/4 frors. : RF 2 stk p4004 byttes kansje ut til macrom sub: rf p312d4 skal ut 4stk 8"(isobaric) eller 2 stk 10"(isobaric) skal inn i løpet av sesongen er litt hip på ESP3 også...men det får tiden vise klasse i Emma 05 amatør sound only/ mulig ren amatør Daft/ Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAG Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Mr. SQ Kan jo være jeg har noe annet spennede til deg innen du skal bygge også da Tor Alfred:D ;) mvh Glenn høres bra ut :) ring meg en dag, så kan vi se hva du har å tilby. Siter 2005 Impreza WRX x A4 tq / Golf stv / Sharan x Impreza wrx 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Canepa Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Zetec Ja det skal jeg ordne så fort vi har fått den, jeg hadde en sierra forrige sesong med gode resultater, og har en astra stasjonsvogn nå, men den blir for stor, så vi leiter etter en litt mindre bil som egner seg. Vil veldig gjerne se noen bilder av Sierran hvis mulig ? mvh Raymond Siter Mercedes Vito 110 CDI Bilen Crossern Suzuki 250 RMZ Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by Canepa Vil veldig gjerne se noen bilder av Sierran hvis mulig ? mvh Raymond http://lanpro.no/sierra/ Detta er det jeg har på nett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Soundstream Arosa Det er det vel bare Ketil som vet. Men jeg regner med at det kommer helt ann på hvor mange biler det blir i Proff/Expert klassene. Kan jo virke som det kan bli endel biler i de klassene da... Det som vil påvirke hvilken klasse jeg skal stille i er om det er noen andre i den klassen. Jeg gidder ikke å stille i en klasse hvor jeg vil bli alene, så hvis f.eks Anders og Lars Ove stiller i expert unlimited så gjør jeg det også. :-) Wee... Detta blir morro... :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Som utfordrer hva regnes pris på anlegg.:rolleyes: Nybegynner :D :D Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Golf4 Som utfordrer hva regnes pris på anlegg.:rolleyes: Nybegynner :D :D det er kun aktive komponeneter som regnes, elementer spiller forsterkere aktive delefilter etc, ikke kabler å koblinger eller batteri eller kondis..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg