Gå til innhold

StreetMeet i Ørsta 25 juni!

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

  • Svar 243
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel..Får vell hive meg på i samma slengen jeg også da!:D

 

Må bare få oppgradert a4'n litt først..satser på den skal ver klar før sommern:) 90lapper koster det. for dem som lurte på det. 300+hk:D

 

Roadblock: Hva med å ha 0 - 402m på strekka med nye grepa? hehe..OM veien er så lang da..haha...

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ghihi

Vel..Får vell hive meg på i samma slengen jeg også da!:D

 

Må bare få oppgradert a4'n litt først..satser på den skal ver klar før sommern:) 90lapper koster det. for dem som lurte på det. 300+hk:D

 

Roadblock: Hva med å ha 0 - 402m på strekka med nye grepa? hehe..OM veien er så lang da..haha...

 

90 lapper? :eek: :eek:

Damn, det er jo ran på høylys dag!

Får jo nesten bygd en 600hk + skyline-motor for den prisen :eek: :eek:

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ghihi

Hehe ja, men i denne prisen kommer også Recaro skinn intr og ny lakk. Så da er vell prisen ikke så gal allikavell? HEHE:D

Så drar Electromotive Tec3r datasprut også litt opp prisen da.

 

IIIIK! høres ut som du får en ganske drastisk audi! :D har lyst på en selv.... må bare få økonomi til det.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, Penger må man jo ha:) Er jo selv FISKER, så penga ruller inn:D hehehe...noe må man jo bruke dem på..Enten det er på horer på strøket i oslo, eller en liten oppgradering på bilen:D

 

Bror min stiller sikkert også..han har Calibra..med litt for mye hk i...

 

Bilde

 

normal_AUT_3623.JPG

Mvh Karl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ghihi

Hehe ja, men i denne prisen kommer også Recaro skinn intr og ny lakk. Så da er vell prisen ikke så gal allikavell? HEHE:D

Så drar Electromotive Tec3r datasprut også litt opp prisen da.

 

Tja, jeg synes fremdeles det var kostbart jeg da men :) Det kommer jo an på hvor mye interiør og lakk utgjør av den summen.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ghihi

Lakk ble vell ca 15k og Skinn Intr ble vell rundt 10-13k ..dette er helt NYTT da ..fra tyskland. Så dataspruten 17900,- ellerno ..så selve trimminga synst jeg ikke er så galt da...men kommer til å gjør ennda mer med den når den tid kommer tror jeg.

 

Da har du vel kjøpt smiddde stempel/råder, kammer og full pakke i tillegg da? Er glad det ikke er tysker jeg trimmer ihvertfall :)

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår