Gjest Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hadde et lite uhell her.. Jeg, HiiP og dama hans hadde kjøpt hver vår grandosi vi skulle spise opp i kveld.. når vi kom hjem til HiiP gikk jeg opp og satte på ovnen som vanlig.. Da HiiP skulle gå opp og sette inn en av pizza`ne ca 45 min seinere.. var ovnene full av smeltet plast.. Inne i ovnen sto det nemlig to kaker pakket i plast.. som jeg da ikke så at var der når jeg satte på ovenen.. Kakene selger førøvrig til høystbydene.. En fin liten sjokolade kake (den var 10 cm høy. nå er den 3 og har hvit trekk) Og den andre var en bløtkake.. også høy som nå er lav med hvit trekk.. Faren for litt pvc er jo der. men ellers bra.. OPS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 (endret) 111 Endret April 19, 2011 av PaAra Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg