gragaasa Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 nesten nye stoler selges (3mnd) meget rå. prisant 5.500,- noen intr?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Jeg er interessert... Kan du sende meg bilder på mail, AJ9972@hotmail.com Skal uansett ha to nye stoler nå. Følger det med understell? Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 hei, fann du ut noke om stolane? fikk du sett på dei på kollevold.no?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Fant dem ja... Men er desverre ikke slike jeg ser etter. Sorry... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 tror du virkelig at du får de solgt uten url eller bilde ?! Sier ikke engang hvilken type omp det er Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 tror du virkelig at du får de solgt uten url eller bilde ?! Sier ikke engang hvilken type omp det er Da må du si i fra for da skal jeg ha navnet på han så jeg kan selge han mye dritt.. :P Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 koselige dere var da! Bilder av stolene ligger på http://www.kollevold.no. Stolene heter OMP RSPT de er brukt 3 mnd, så de er så godt som nye. (sorte) Grunnen til at jeg ikkje har lagt inn bilde er at jeg ikkje finner igjen kabelen til dig.kameraet mitt. OK? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 koselige dere var da! Bilder av stolene ligger på http://www.kollevold.no. Stolene heter OMP RSPT de er brukt 3 mnd, så de er så godt som nye. (sorte)Grunnen til at jeg ikkje har lagt inn bilde er at jeg ikkje finner igjen kabelen til dig.kameraet mitt. OK? :) HEHE, Greit det sjø.. hehe heyyou heyyou heyyou heyyou Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 nesten nye stoler selges (3mnd) meget rå. prisant 5.500,-noen intr?:) Er det med fester til de? hvordan er de da? (behandlet..) Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jeg betaler 4000 kr pluss frakt for stolene dersom de er strøkne. Forskuddsbetaler inn på kontoen din. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er det med fester til de? hvordan er de da? (behandlet..) de er det jeg vil kalle 99 % strøkne. Uten fester, selges kun fordi stolene er litt smale, skal ha nye OMP stoler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 jeg betaler 4000 kr pluss frakt for stolene dersom de er strøkne. Forskuddsbetaler inn på kontoen din. Har en kar her som kansje vil ha stolene, og han kan hente dem selv, så jeg må se hva han sier først, er jo bedre for meg om jeg får 5500 for de fra en som slipper å betale frakt! Selges som sagt kun fordi de er litt smale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Har en kar her som kansje vil ha stolene, og han kan hente dem selv, så jeg må se hva han sier først, er jo bedre for meg om jeg får 5500 for de fra en som slipper å betale frakt! Selges som sagt kun fordi de er litt smale. hmm.. for smale.. er du stor og tjukk/kraftig eller er de for smal for de fleste? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 hmm.. for smale.. er du stor og tjukk/kraftig eller er de for smal for de fleste? hehe, er ikkje stor og tjukk nei. men er ikkje liten heller. men snakket med en som selger OMP stoler, han hadde ikkje prøvt akk de stolene før han satte seg i mine. Og han var overrasket over hvor smale de var. men de aller fleste kommer seg nedi dem. Jeg kommer bare ikkje helt nedi bunn, og må sitte litt på skrå. (ingen go kjørestilling, heh) Tror stolene skal vere ca like smale som OMP PISTA stolene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 hmm.. de er visst 34 cm i setet og det kan bli vel trangt ja.. synd ikke butikker har de her så jeg kunne prøvd de.. men men Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg